۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11235
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
  • ارسال توسط :
رزمایش ضیافت همدلی در بقاع متبرکه قزوین برگزار می شود
رزمایش ضیافت همدلی در بقاع متبرکه قزوین برگزار می شود

رزمایش ضیافت همدلی در بقاع متبرکه قزوین برگزار می شود

هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: رزمایش ضیافت همدلی با همکاری ادارات اجرایی اوقاف شهرستانها، هیئت امنای بقاع متبرکه، خیرین و متولیان موقوفات در قزوین برگزار می شود.

به گزارش وقایع خبری به نقل از روابط عمومی اوقاف قزوین ؛ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در جلسه هم اندیشی رزمایش ضیافت همدلی که با حضور متولیان موقوفات و امنا محترم بقاع متبرکه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان است که در این راستا اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی برای اهدا به نیازمندان کرده ایم.

وی تصریح کرد: از اهداف مهم رزمایش بزرگ تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بعد اجتماعی، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر و همچنین ترویج فرهنگ انفاق و مساوات و صدقه است.

حجت الاسلام مجیدی گفت: در نظر داریم تا با تهیه بسته‌های حمایتی و حفظ آبرو و شخصیت این افراد آنها را در درب منازل به این عزیزان اهدا کنیم.

مدیرکل اوقاف استان افزود: درصدد این هستیم با تبلیغ همه جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومین و مستمندان و اقشار کم برخوردار اقدام کرده تا خدمتی به این عزیزان کنیم.

وی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه افطاری ساده در راستای اجرای نیات واقفین توسط مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با بسته بندی توزیع خواهد شد.