۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش » آموزش و پرورش » اخبار ملی
  • شناسه : 6308
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۹:۰۷
  • ارسال توسط :
رتبه نخست آموزش مجازی در اختیار دانشگاه پیام نور است
رتبه نخست آموزش مجازی در اختیار دانشگاه پیام نور است

رتبه نخست آموزش مجازی در اختیار دانشگاه پیام نور است

به دانشگاه پیام نور اجازه داده است تا در حوزه آموزش‌های مجازی فعالیت کند

در میان دانشگاه‌های کشور از نظر تعداد، حجم و وسعت فعالیت در حوزه آموزش مجازی، دانشگاه پیام نور در رتبه نخست قرار دارد.

منصور غلامی  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از جلسه با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه آموزش‌های مجازی یعنی دانشجو بدون اینکه در کلاس حاضر شود با محتوایی که در بستر اینترنت قرار داده می‌شود محتوای درسی را فرا می‌گیرد. دانشگاه پیام نور در این خصوص اجازه دارد واحد‌هایی را در شهر‌های کشور‌های دیگر تاسیس کند که در این باره اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: اکنون درمجموع، تعداد زیادی از دروس به صورت محتوای مجازی آماده شده است و در بستر مجازی ارایه و بخشی زیادی از این دروس مجازی در مراکز مختلف دانشگاه پیام نور در داخل کشور ارایه می‌شود.

غلامی افزود: زیرساخت‌های مجازی برای این کار بسیار پرهزینه است و برغم اینکه دانشگاه پیام نور منابع مالی محدودی در اختیار داشته است خوشبختانه همکاران ما مدیریت خوبی برای فراهم کردن زیرساخت‌های آموزش مجازی انجام دادند که البته به دلیل روزآمد بودن فناوری آموزش مجازی این فرآیند نیاز به تکمیل دارد و همچنین ایجاد این مراکز و حفظ و نگهداری از آن‌ها هزینه بر است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز به اجرای ماده ۶۴ برنامه ششم که به دانشگاه پیام نور اجازه داده است تا در حوزه آموزش‌های مجازی فعالیت کند پرداختیم و گزارشی قرائت شد که خوشبختانه مورد تایید اعضای کمیسیون بود