۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12412
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
  • ارسال توسط :
راه ارزشمند شهدا به لطف الهی و حضور مدافعان  ارزشی همواره ادامه دارد
راه ارزشمند شهدا به لطف الهی و حضور مدافعان  ارزشی همواره ادامه دارد

راه ارزشمند شهدا به لطف الهی و حضور مدافعان ارزشی همواره ادامه دارد

یپ ۸۲ صاحب الامر استان در دفاع مقدس و سایر صحنه‌های انقلابی خوش درخشیدند .

در مراسم معارفه فرمانده جدید تیپ صاحب الامر قزوین که با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه کشورکه در محل تیپ ۸۲ صاحب الامر قزوین برگزار شد ، سردار شاهرخی فرمانده تیپ صاحب الامر استان قزوین در جمع رزمندگان و سپاهیان استان در تیپ ۸۲ صاحب الامر قزوین گفت: استان قزوین جایگاه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد و با تقدیم شهدای والامقام به عزت و عظمت کشور را رقم زده است.

وی افزود : هر جا که انقلاب نیاز داشته رزمندگان، بسیجیان و سپاهیان وارد صحنه شده و مشکل گشا بوده اند و با تقدیم بیش از ۳ هزار شهید دفتر افتخار استان تکمیل شده است.

سردار شاهرخی یادآور شد: راه ارزشمند شهدا به لطف الهی و حضور مدافعان ارزشی همواره ادامه دارد و با اقتدار و افتخار همچنان از انقلاب دفاع کرده و نظام و ولی فقیه خود را تنها نخواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهار داشت: بزرگان زیادی در استان از جمله آیت الله باریک بین، آیت الله شالی و شهدای شاخصی چون شهید رجایی، شهید بابایی، شهید لشگری و مرحوم ابوترابی به جایگاه استان عزت بخشیده اند که منش و مرام آنها را در مسیر خود مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تیپ ۸۲ صاحب الامر استان در دفاع مقدس و سایر صحنه‌های انقلابی خوش درخشیدند و امروز در هر جا که لازم باشد در خدمت انقلاب و نظام اسلامی است.

شاهرخی با تجلیل از خدمات ارزشمند سردار آذربایجانی گفت: این فرمانده انقلابی از نیروهای با تجربه، خلاق، متعصب و مؤمن بود که خدمات ارزشمندی در دوران هشت ساله فرماندهی خود در استان بر جای گذاشت.