۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 9099
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
  • ارسال توسط :
راه‌اندازی کمپین “از کرونا قوی‌تریم”
راه‌اندازی کمپین “از کرونا قوی‌تریم”

راه‌اندازی کمپین “از کرونا قوی‌تریم”

روحیه دادن به مردم برای عبور از شرایط کنونی، یک وظیفه و مسئولیت مهم است

یک شرکت استارت‌آپی با راه‌اندازی کمپین “از کرونا قوی‌تریم” از شهروندان و شرکت‌های خصوصی دعوت کرده است که در حد توان خود برای عبور از این شرایط به هموطنان‌شان کمک کنند.

به گزارش وقایع خبری و به نقل از “سورپرس “، پس از اعلام مقامات وزارت بهداشت مبنی بر ورود کشور به شرایط حساس از نظر انتشار ویروس کرونا و افزایش احتمال ابتلا در روزهای آتی، یک شرکت خصوصی با نام سیدوک (که در زمینه خدمات هوشمند و آنلاین حقوقی فعالیت دارد) کمپین «از کرونا قوی‌تریم» را راه‌اندازی کرد تا از این طریق، از همه مردم و شرکت‌ها دعوت کند که توان فکری یا مالی خود را برای مقابله با این شرایط به میدان بیاورند.

بر همین اساس، شرکت استارت‌آپی سیدوک، ضدعفونی کردن تعدادی از تاکسی‌های شهر تهران را در دستور کار قرار داد و با اعزام نیروهایی به مناطق مختلف شهر تهران، بدنه و محیط داخلی تاکسی‌های مستقر در پایانه‌ها را ضدعفونی کرد.

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها

در همین باره فردین آقایی هشتجین بنیانگذار و مدیرعامل سیدوک گفت : روحیه دادن به مردم برای عبور از شرایط کنونی، یک وظیفه و مسئولیت مهم است که برعهده همه ارکان دولتی و خصوصی کشور قرار دارد و اگر روحیه امید و زندگی به جامعه تزریق شود، مسیر روشن‌تر و بهتری برای پشت سر گذاشتن این شرایط خواهیم داشت.

وی افزود: من معتقدم که هر یک از شرکت‌های خصوصی بر اساس مسئولیت اجتماعی خود باید توان فکری و یا مالی خود را به نفع هموطنان‌شان به کار گیرند و هر یک سهمی در عبور موفق از این شرایط داشته باشند.

آقایی هشتجین ادامه داد: استارت‌آپ سیدوک هم بر اساس مسئولیت اجتماعی‌اش، با راه‌اندازی کمپین «از کرونا قوی‌تریم»، تلاش کرد تا زمینه‌ای را ایجاد کند که همه مردم و شرکت‌های خصوصی در کنار دولت و حاکمیت قرار گیرند و آستین همت را برای یاری رساندن به عموم جامعه بالا بزنند.