۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 35423
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
  • ارسال توسط :
راهپیمایی روز قدس تیر خلاص به اسرائیل است
راهپیمایی روز قدس تیر خلاص به اسرائیل است

راهپیمایی روز قدس تیر خلاص به اسرائیل است

مردم امروز بار دیگر پای کار آمدند و امیدواریم خبرهای خوبی در افول حاکمیت استکباری امریکا و اسرائیل را شاهد باشیم.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که پس از راهپیمایی باشکوه مردم بصیر و آگاه و انقلابی برگزار شد گفت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای عبدت و خودسازی است و امیدواریم راز و نیاز و بندگی همه روزه داران مورد قبول حضرت حق قرار گرفته باشد.

وی بیان کرد: برخی افراد با عبدت و خودسازی، دنیا را مانند مار سمی و دشمن کور می بینند و به آن وابسته نمی شوند و دوستان حقیقی ما همین افراد هستند و با کمک آنها هر فتنه ای آشکار می شود.

عابدینی تصریح کرد: بلای رژیم شاهنشاهی توسط همین افراد مومن و انقلابی و مبارز برچیده شد و فتنه حنگ تحمیلی نیز توسط امام حل شد و فتنه اهل نفاق و داعش توسط کسانی که اولیای الهی هستند شناسایی شده است.

خطیب جمعه قزوین یادآورشد: رهبر انقلاب با مدیریت عقلانی خود کشور را از شرایط ضعف به اقتدار رساندند و از انزوا خارج شده و خود را پیدا کرده و امروز به یک شرایط عزتمندانه رسیده ایم.

آیت الله عابدینی در ادامه خطبه های نماز با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم روزه دار و مومن استان پس از برگزاری مراسم شب قدر به میدان آمدند و با شعارهای کوبنده خود بازر دیگر انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: مردم امروز بار دیگر پای کار آمدند و امیدواریم خبرهای خوبی در افول حاکمیت استکباری امریکا و اسرائیل را شاهد باشیم.

وی گفت: در روز قدس با همه وجود احساس می کنیم بزودی شاهد افول صهیونیست های یهودی و پیدایش حاکمیت دینی و جهانی خواهیم بود.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: مسال روز قدس با شور و شکوه ویژه ای برگزار شد و با این بصیرت که در میان ملل جهان ایجاد شده و دشمنی با صهیونیستهای ظالم هر روز بیشتر می شود خوشبختانه شاهدیم که هر روز محدوده حضورصهیونیست ها کمتر می شود.

وی اظهارداشت: اسرائیلی که روزگاری نظم نوین جهانی و تسلط بر نیل تا فرات را نشانه گرفته بود امروز به فلاکتی رسیده که پیرامون سرزمین های اشغالی دیوار کشیده تا آسیب نبیند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: صهیونیست ها فساد باطنی دارند و فروپاشی آنها نزدیک است و با وعده الهی، با مرگ رژیم صهیونیستی و آحاد یهودیان بزودی دست انتقام گریبانشان را خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: امروز شاهد فروپاشی و مرگ صهیونیستها هستیم لذا توصیه می کنیم اگر جانتان را دوست دارید آن را بردارید و فرار کنید تا از هلاکت رها شوید.