۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 15833
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
  • ارسال توسط :
رئیس هیئت کبدی استان قزوین  انتخاب شد
رئیس هیئت کبدی استان قزوین  انتخاب شد

رئیس هیئت کبدی استان قزوین انتخاب شد

خواجه اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی کشورمان در آئین انتخاب رئیس هیئت کبدی استان قزوین گفت: اتفاقات خوبی که در هیئت کبدی استان قزوین رخ داده، حاصل تلاش دست اندرکاران این هیئت و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است. رئیس فدراسیون کبدی کشورمان با بیان اینکه کبدی استان قزوین در چهار سال گذشته رشد […]

انتخاب رئیس هیئت کبدی استان قزوین

خواجه اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی کشورمان در آئین انتخاب رئیس هیئت کبدی استان قزوین گفت: اتفاقات خوبی که در هیئت کبدی استان قزوین رخ داده، حاصل تلاش دست اندرکاران این هیئت و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است.

رئیس فدراسیون کبدی کشورمان با بیان اینکه کبدی استان قزوین در چهار سال گذشته رشد قابل قبولی داشته است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما حمایت بیشتر از استان‌های پرتلاش در زمینه رشد ورزش کبدی است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما در فدارسیون کبدی، کسب دانش روز در این زمینه است و نیازمند حضور نیرو‌های جوان برای توسعه این ورزش در کشور هستیم.

رئیس فدراسیون کبدی کشورمان تصریح کرد: در تیم ملی کبدی به دنبال بومی سازی مربی ملی هستیم و نمی‌خواهیم از مربیان غیر بومی استفاده کنیم.

وی افزود: متأاسفانه مربیان داخلی دارای اطلاعات و دوره‌های به روز نیستند و این موضوع به فدراسیون و تیم‌های ملی کبدی، ضربه می‌زند.

خواجه اورسجی تأکید کرد: ما معتقدیم که در فدراسیون کبدی باید از مدیریت مشارکتی استفاده و پتانسیل‌های استانی را در فدراسیون بکارگیری کنیم.