۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12674
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
  • ارسال توسط :
رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین منصوب شد
رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین منصوب شد

رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین منصوب شد

باید توجه به مردم، خواست مردم و صیانت از حقوق مردم برای همه ما در دستور کار باشد.


آیین تکریم و معارفه رئیس شوراهای حل اختلاف استان قزوین با حضور رییس کل دادگستری، مسئولان قضایی و کارمندان شورای حل اختلاف استان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: همه باید به عنوان خدمتگزار مردم تلاش کنیم و با شفافیت در محور قانون حرکت کنیم و این تنها راهی است که می تواند ما را به موفقیت برساند و غیر از این هر راهی ما را از اهداف عالی و رسیدن به قله های عزت و اقتدار دور خواهد کرد.
مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: یکی از اقدامات جدی دستگاه قضایی که در دوره حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دنبال خواهد شد صیانت از حقوق عامه است. باید توجه به مردم، خواست مردم، معیشت مردم و صیانت از حقوق مردم برای همه ما در دستور کار باشد.
وی گفت: دستگاه قضایی یک مجموعه مخالف با فساد است و مبارزه بی امان با فساد در دستور کار ماست و سوگند خورده ایم تا در جهت احقاق حق و عدالت حرکت کنیم.
وی گفت: شوراهای حل اختلاف باید با قدرت کار خود را به ویژه در بخش هایی که در جهت صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده به دادگستری است، انجام دهند و با اخلاص، پیگیری و جدیت تلاش کنند تا مشکل مردم حل شود.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی اذعان نمود: امیدواریم امسال شاهد آن باشیم تا شوراهای حل اختلاف استان در شاخص های صلح و سازش، کاهش ورودی پرونده، کاهش نقض آرا، کاهش نارضایتی ارباب رجوع و …. در کشور جزو استان های برتر باشد.
در ادامه رییس جدید شوراهای حل اختلاف استان در رابطه با اهمیت خدمت گزاری به مردم گفت: یکی از مسائلی که دین اسلام به آن اهمیت فراوان داده است، خدمت به مردم است و برترین وسیله برای تقرب به خداوند متعال این خصلت نیکو می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: تسریع در رسیدگی ها، احیاء حقوق عامه، کاهش پرونده های ورودی و افزایش کیفیت رسیدگی به پرونده ها از اولویت های کاری بنده در شورای حل اختلاف می باشد که امیدواریم با همراهی همه بتوانیم گره گشای مردم باشیم.
در پایان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین زمانی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین حیدری بعنوان رییس جدید شوراهای حل اختلاف استان معرفی گردید.