۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » خراسان جنوبی » ریاست جمهوری
  • شناسه : 25585
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
  • ارسال توسط :
رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفرکرد
رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفرکرد

رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفرکرد

هدف از سفرهای استانی بررسی مشکلات و محرومیت های استان و تصمیم گیری برای رفع آن ها است

وقایع خبری/ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، در جمع مردم طبس گفت: برای حل مشکلات باید مسئله را شناخت، راهکارهای برون رفت از مشکلات را پیدا کرد و سپس اولویت ها را تعیین و با یک اراده جدی برای یک کار میدانی اقدام و عمل نمود.

رئیس جمهور در بدو ورود به شهرستان طبس در فرودگاه شهدای طبس گفت: وظیفه دولت خدمتگزاری به مردم بویژه در مناطق کمتر برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه سفر به استان های مختلف به دور از تشریفات معمول انجام می‌شود، افزود: هدف از سفرهای استانی، بررسی و حل مشکلات در گفتگوی نزدیک با مردم و مدیران استانی است.
وی از استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس، به عنوان خطه مردمان صبور، مقاوم و پرتلاش نام برد و گفت: مردم این منطقه همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری بسیار با ارزش و مثال زدنی داشته اند.
رئیس جمهور گفت:  معادن از ذخایر ارزشمند این استان است که اگر فعال شوند، مشکل اشتغال ، تولید و مسائل اقتصادی حل می‌شود.

حجت الاسلام رئیسی مسئله کشاورزی را از دیگر موضوعات مهم استان عنوان کرد و افزود: به خاطر کمبود نزولات آسمانی در این منطقه، کشاورزی مردم با مشکلاتی مواجه شده اما مردم این مناطق نشان داده اند که تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی بررسی مشکلات و محرومیت های استان و تصمیم گیری برای رفع آن ها با مشارکت مردم و مدیران استان است، اظهارداشت: نیروهای کارآمد ارزشمندی به ویژه جوانان برومند را در استان خراسان جنوبی داریم که می‌توانند نقش‌آفرین باشند و با کمک این نیروی انسانی، دولت خواهد توانست در جهت رفع مشکلات استان گام‌هایی بردارد.