۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6956
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
  • ارسال توسط :
رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین معرفی شد
رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین معرفی شد
باحضور معاون وزیر بهداشت ؛

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین معرفی شد

از سال ۸۴ مطب خود را بستم و فقط حقوق دولتی گرفتم و همه وقت خود را برای دانشگاه گذاشتم

وقایع خبری : امروز سه شنبه در مراسمی با حضور حریرچی، معاون وزیر بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی،  جمالی پور استاندار  قزوین وجمعی از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی، حجت الاسلام حیدری نماینده دفتر ولی فقیه در دانشگاه پزشکی ضمن تقدیر از خدمات پنج ساله منوچهر مهرام رئیس سابق،  پیمان نامدار به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین معرفی شد. 

منوچهر مهرام رئیس سابق دانشگاه علوم علوم پزشکی قزوین در این مراسم گفت: آنچه کرده ام ناشی از خدمات یک مجموعه بود و شاید من کمترین نقش را در موفقیت ها داشته ام. وی افزود: در چهار سال اول هر شش روز یک پروژه متوسط و بزرگ توسعه ای، ساخت و ساز و راه اندازی جدید در آموزش،  بهداشت و درمان را انجام دادیم.

مهرام بیان کرد: حدود ۲۷۰ پروژه اجرا کردیم  و بیشتر از آنچه شد نمی توانستم انجام دهیم، هر کاری توانستم انجام دادم البته برخی نیمه تمام است و برخی در اختیار ما نبود.وی گفت: برخی کارهای بزرگ مانند رادیوتراپی پر دردسر بود همچنین بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی با سختی و بدون گرفتن تسهیلات آغاز شد.

مهرام با بیان اینکه مرکز آزمون الکترونیک در کشور جایگاه سوم را دارد تصریح کرد: ضمن اجرای بخش های الحاقی به دانشکده دندانپزشکی و بیمارستان شهید رجایی در تجهیزات صدها قلم تهیه شد بخش ناباروری و پیوند کلیه در حال اجراست و بخش خواب کودکان و فلوشیپ راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه استان برای توسعه مستعد است و باید کارها تداوم یابد، افزود: تلاش کردم ضوابط بر روابط حاکم شود، چون جدی بودم برخی رنجیدند، برای خودم کاری نکردم و به بهترین دوست خودم تذکر کاری دادم، افراد منتقد خود را مسئولیت دادم که عده ای ناراحت شدند.

مهرام بیان کرد: روزی که دانشگاه را تحویل گرفتم ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشت و امروز یک ریال خارج از شمول نداشتم و یک سفر خارجی نرفتم و از بستگانم کسی استخدام نشد، به نام خودم مقاله ثبت نکردم و اگر بر کسی سخت گیری شد بر اساس قانون بود.وی افزود: از سال ۸۴ مطب خود را بستم و فقط حقوق دولتی گرفتم و همه وقت خود را برای دانشگاه گذاشتم.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: برخی بی حرمتی کردند، تهمت زدند ولی گذشت کردم و هرگز با خود سانسوری از بیان واقعیتها واهمه نداشتم و با رسانه در تعامل بودم.    

مهرام گفت: استان نیاز های زیادی دارد و مشکل ما مدیر بومی و غیر بومی نیست،  باید دید فرد دلسوز و متعهد و کارآمد است یا نه، آنها که قدرت و نفوذی دارند لازم است از آن برای توسعه استان استفاده کنند تا گره ای از مشکلات باز شود امیدوارم استان به سمتی برود که رنگ آبی و قرمز را کنار بگذارد دنبال منافع مردم باشند،  چپ و راست معنا ندارد.

منوچهر مهرام پس از ارائه گزارشی کوتاه از کارهای انجام شده، خدمات موفق را مرهون تلاش مجموعه دانست و از سخت گیری هایی که موجب دلخوری برخی شده است عذرخواهی کرد.وی اظهار کرد: امروز فردی به نام دکتر نامدار این مسئولیت را بر عهده گرفته که دلسوز، متعهد، با اخلاق و خوش برخورد و با انگیزه است و همه کمک خواهیم کرد کارها پیش برود.