۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 4595
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
  • ارسال توسط :
رئيس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری قزوین  به مناسبت روز آتش نشانی  پیام تبریک صادر کردند
رئيس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری قزوین  به مناسبت روز آتش نشانی  پیام تبریک صادر کردند

رئيس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری قزوین به مناسبت روز آتش نشانی پیام تبریک صادر کردند

روز آتش نشاني و ايمني بهانه ای است برای قدردانی از آتش نشانانی که در میان شعله های آتش، پیام آورایستادن و سرخ زیستن هستند.

حکمت اله داودی، رئيس شورای اسلامی شهر و درافشانی، سرپرست شهرداری قزوین به مناسبت فرارسیدن هفتم مهر ماه؛ روز آتش نشانی و ایمنی پیام تبریک صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری ” وقایع خبری ” و به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ متن این پیام به شرح زیر است: حرکت در مسیر خدا و یاری رساندن به انسان‌ها به حق گام نهادن در مسیر الهی و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است، بی‌شک یکی از عرصه‌های خاص مشاغل مهم و در عین حال سخت و مخاطره‌آمیز شغل آتش‌نشانی است.

آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند . آتش نشانان با حماسه آفرینی های خود در نبرد با شعله های خانمان سوز، جوانه های امید را از بستر خاکسترها می رویانند. روز آتش نشاني و ايمني بهانه ای است برای قدردانی از آتش نشانانی که در میان شعله های آتش، پیام آورایستادن و سرخ زیستن هستند.

فرارسیدن ۷ مهرماه روز آتش‌نشانان را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تبریک عرض می‌نماییم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، امیدواریم که همواره پیروز، سلامت و پرسعادت باشند.

حکمت اله داودی – رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ** محمد درافشانی – سرپرست شهرداری قزوین