۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فعالیتهای دینی
  • شناسه : 4763
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
  • ارسال توسط :
  • منبع : تسنیم
دین مبین اسلام دین همفکری و اتحاد است
دین مبین اسلام دین همفکری و اتحاد است
امام جمعه قزوین :

دین مبین اسلام دین همفکری و اتحاد است

دنیا باید بداند مسلمان از جان نمی‌هراسد و در راه بزرگداشت آرمان‌ها و اعتقادات خود تا پای جان ایستاده است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های پیش از آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه قزوین اظهار داشت: دین مبین اسلام دین همفکری و اتحاد است و اگر کسی گمان کند می‌تواند به اتحاد مسلمانان صدمه بزند اشتباه بزرگی کرده است.

وی بیان کرد: مسلمان واقعی از همراهی مسلمانان ستمدیده دنیا باز نمی‌ایستد و تا تحقق کامل عدالت برای رفع ظلم تلاش می‌کند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد :سلمان فارسی یار صدیق پیامبر الگو و نماینده راستین ایرانیان در بین مسلمانان است و با همین دیدگاه در پیروی از پیامبر اسلام(ص) از حقوق مسلمین دفاع می‌کنیم.

آیت الله عابدینی گفت: زمان غارتگری و زورگویی آمریکا در منطقه به پایان رسیده است و امروز دشمن غلط می‌کند به فکر تجاور به منطقه باشد.

وی عنوان کرد: مردم افغانستان نیز امروز بیدار هستند  و برای تحقق آزادیشان تلاش می‌کنند و قطع به یقین به زودی بساط آمریکا از افغانستان نیز برچیده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: اتحاد مسلمانان در کشورهای آزادیخواه دنیا ترسی برجان استکبار انداخته است و امروز محافظه کارانه در خصوص منطقه سخن می‌گویند.

آیت الله عابدینی عنوان کرد: این که آمریکا از تاثیر نظامی بر ایران عاجز مانده است موجب شده تا با حمله به ارزش‌های اسلامی و ایرانی ما تلاش کند در حوزه فرهنگی اثرگذاری مورد نظر خود را ایجاد کند.

وی تاکید کرد: از این رو با توسط به داستان‌های ساختگی در تلاش است تا دلسردی بین مردم ایجاد کند و این دقیقا همان شیوه‌ای است که معاویه برای صدمه به امام علی(ع) در مسئله شهادت عمار استفاده کرد و ایشان را مسئول شهادت عمار دانست چرا که به دستور امام در جبهه مبارزه حاضر شده بود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مسیر فتنه امروز راهی آسان برای دشمن است که به وسیله آن بین مردم، مسئولان و شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند ولی بصیرت شناسی و ولایت پذیری راهی است که می‌تواند فتنه را بر ما آشکار کند.

آیت الله عابدینی گفت: امسال هم با اشاره به این که مردم در مسیر اربعین حسینی هستند و با اعتقاد برای گرامیداشت این آئین بزرگ مذهبی حاضر شدند در تلاش است تا با ایجاد ناآرامی مردم را نگران کند.

وی بیان کرد: دنیا باید بداند مسلمان از جان نمی‌هراسد و در راه بزرگداشت آرمان‌ها و اعتقادات خود تا پای جان ایستاده است.