۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 13450
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
  • ارسال توسط :
دکتر نادری پیشکسوت پیوند کلیه بر اثر کرونا درگذشت
دکتر نادری پیشکسوت پیوند کلیه بر اثر کرونا درگذشت

دکتر نادری پیشکسوت پیوند کلیه بر اثر کرونا درگذشت

زنده یاد دکتر نادری بدون هیچ چشم داشتی مشکلات بیماران را مرتفع می‌کرد .

دکتر غلامحسین نادری پزشک پیشکسوت در عرصه پیوند بیماران کلیوی پس از یک هفته دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

دکتر شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های خاص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تشییع پیکر دکتر غلامحسین نادری در بیمارستان شریعتی افزود: زنده یاد دکتر نادری انسانی شریف و اخلاق مدار بود و در هر ساعتی از شبانه روز در کنار بیماران بود، ایشان از نیرو‌های اولیه کشور در حوزه پیوند کلیه بود و در مسائل کارشناسی پزشکی صاحب نظر بود.
وی ادامه داد: زنده یاد دکتر نادری بدون هیچ چشم داشتی مشکلات بیماران را مرتفع می‌کرد و امیدوارم پزشکان جوان، استاد نادری را الگو قرار دهند و تاحدی بتوانند جای ایشان را پر کنند.

دکتر شادنوش افزود: همه نگران سایر اعضای کادر پزشکی و درمانی هستیم و از مردم می‌خواهم مراقب سرمایه‌های بزرگی باشیم که در این راه از دست می‌دهیم.
وی با بیان این که این سرمایه‌ها نخبه‌هایی هستند که از بین میلیون‌ها انسان استعداد خود را نشان داده اند گفت: این که کسی بتواند در حوزه پیوند اعضا اثرگذار باشد به سختی قابل جبران است و استاد نادری از جمله افرادی است که جای خالی اش در حوزه پزشکی به شدت احساس خواهد شد.
وی در خصوص وضعیت کنونی بیماری کرونا با اشاره به مشکلات اقتصادی شدیدی که مردم دچار آن هستند گفت: علاوه بر مشکلات بیماری کرونا، تحریم‌های ظالمانه آمریکا وضعیت را سخت‌تر کرده است امیدوارم با همکاری مردم و تصمیمات صحیح مسؤولان بتوانیم به درستی از این برهه سخت عبور کنیم.