۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » قزوین
  • شناسه : 6839
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۵۹
  • ارسال توسط :
دکتر منوچهر مهرام استعفا داد
دکتر منوچهر مهرام استعفا داد

دکتر منوچهر مهرام استعفا داد

پیمان نامدار ،رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد

وقایع خبری : دکتر منوچهر مهرام از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از این سمت استعفا داد.

این مقام عالی حوزه بهداشت و درمان در استان قزوین ۵سال در این سمت مشغول کاربوده که به گواهی مدیران بیمارستان ها ،پزشکان و پرستاران و هم چنین دانشجویان رشته های پزشکی ، دندان پزشکی و پیراپزشکی ورشته های زیر مجموعه از عملکرد او راضی بوده اند با این همه هنوز علت استعفا اعلام و رسانه ای نشده است .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن پذیرش این استعفا، در حکمی پیمان نامدار ،رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان را به عنوان  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب کرد.

باشگاه خبرنگاران نوشت : دکتر منوچهر مهرام رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین پس از کناره گیری از ریاست این دانشگاه گفت: نمی‌توانستم و نمی‌خواستم وقتم را برای خنثی سازی بداخلاقی‌ها و شیطنت‌ها تلف کنم، یا باید تسلیم برخی سیاست بازان می‌شدم تا بمانم که هرگز نشدم یا با کناره گیری ام حداقل حق الناسی از این بابت بر گردنم نباشد.
او افزود: همیشه سعی کردم از حاشیه‌ها و بخصوص حواشی سیاسی پرهیز کنم و وقت را به کار مفید اختصاص دهم؛ ولی حواشی سیاسی مثل من فکر نمی‌کردند و نمی‌کنند! ادامه ماندن من در پست ریاست در شرایط وجود موانع فراوان و کم لطفی‌ها و بی تقوایی‌ها و بد اخلاقی ها؛ فقط باعث رکود کار‌ها و خیانت در حق مردم استان و دانشگاه و بهداشت و درمان مردم می‌شد.
به گفته دکتر مهرام، آن‌هایی که امکان و توان کمک به رفع مشکلات مردم را داشتند و می‌شد از قدرت و نفوذ آن‌ها برای توسعه استان استفاده کرد، بیشتر مانع تراشی کردند. نمی‌توانستم و نمی‌خواستم وقتم را برای خنثی سازی بداخلاقی‌ها و شیطنت‌ها تلف کنم.