۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » حوادث » قزوین
  • شناسه : 30580
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
  • ارسال توسط :
دو نفر در شهر محمدیه به قتل رسیدند
دو نفر در شهر محمدیه به قتل رسیدند

دو نفر در شهر محمدیه به قتل رسیدند

تیراندازی با سلاح گرم در منطقه ۲ شهر محمدیه (زیباشهر) قزوین دو کشته برجای گذاشت.

۲ کشته در تیراندازی با سلاح گرم در شهر محمدیه

عصر روز گذشته یکشنبه ۸ خرداد، یک فرد موتور سوار به همراه یک قبضه سلاح گرم در منطقه دو شهر محمدیه در کمربندی ضلع شرقی این شهر اقدام به تیر اندازی به سرنشینان یک دستگاه خودروی متوقف شده در مقابل تعمیرگاه کرد و با شلیک چند گلوله دو نفر را از پای درآورد.

به گفته شاهدان عینی، ضارب با یک دستگاه موتورسیکلت در محل حادثه حاضر شد و پس از پیاده شدن از موتور به سمت خودروی ۴۰۵ که در مقابل یک مغازه مکانیکی متوقف شده بود رفت و پس از مشاجره لفظی با سرنشینان خودرو با اسلحه یکی از سرنشینان را در داخل ماشین به قتل رساند و نفر دوم که اقدام به فرار کرد نیز لحظاتی بعد از ناحیه پا مورد هدف ضارب قرار گرفت و مجروح شد که پس از رسیدن ضارب با شلیک بر سر مقتول نفر دوم را نیز به قتل رساند و از محل حادثه متواری شد.

پس از این حادثه، نیرو‌های امنیتی، انتظامی، امداد و نجات، آتش نشانی و اورژانس محمدیه در محل حاضر شدند و ضمن بررسی حادثه، اجساد کشته شدگان برای تحقیقات به مرکز پزشکی قانونی منتقل شد.

شواهد نشان می‌دهد این درگیری ناشی از اختلافات شخصی بوده و شناسایی قاتل و علت حادثه از سوی ماموران پلیس آگاهی و دستگاه قضایی آغاز شده است.