۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6982
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۲۴
  • ارسال توسط :
دو دانشجوی علوم پزشکی اهواز خودکشی کردند
دو دانشجوی علوم پزشکی اهواز خودکشی کردند

دو دانشجوی علوم پزشکی اهواز خودکشی کردند

ما از نظر میزان خودکشی جزو کشورهای متوسط رو به پایین قرار داریم.

انتشار خبر فوت همزمان ۴ بیمار تنفسی در یکی از بیمارستان های استان خوزستان و همچنین واکنش های متعدد به این موضوع در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از سوی کاربران موجب شد تا معاون مدیرکل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پیگیری این موضوع به اهواز سفر کند.

به گزارش وقایع خبری و به نقل از ایران آنلاین ؛ ایرج حریرچی در حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درباره آخرین بررسی ها و نتایج  این خبر گفت: برای رسیدگی به این موضوع، جلسات مشترکی با بازپرس ویژه و رئیس پزشکی قانونی برگزار شد و در صورت وجود هر اشکالی چه از لحاظ سیستمی و چه اجرایی، بدون شک و بدون مسامحه‌ای اقدام قانونی می‌کنیم.
وی افزود: بررسی‌هایی توسط هیأت ۹ نفره‌ای که در اهواز حضور پیدا کردند، انجام شده است و این هیأت به دستور مستقیم وزیر بهداشت حضور یافته‌اند. ابعاد این قضیه مشخص شده است و در لحظه‌ای که بارندگی شدید و صاعقه اتفاق افتاده، یکی از فازهای برق بیمارستان قطع شده است و یکی از دستگاه‌های ذخیره برق، دچار اشکال شده بود.
او در ادامه درخصوص موضوع خودکشی در بین دانشجویان و همچنین فوت دو دانشجوی علوم پزشکی اهواز در اوایل هفته جاری، عنوان کرد: اعلام اخبار خودکشی یک پروتکل از پیش تعیین شده دارد. جزء به جزء اتفاقی که در دانشگاه علوم پزشکی اهواز افتاده، هیچ ارتباطی با مسائل دانشگاهی نداشته است.
حریرچی ادامه داد: ما از نظر میزان خودکشی جزو کشورهای متوسط رو به پایین قرار داریم. بدون شک میزان بروز خودکشی در کشور صفر نیست.
خودکشی موضوع غیردانشگاهی است و از رسانه‌ها می‌خواهیم که طبق پروتکل اعلام اخبار خودکشی، عمل کنند. برخی رسانه‌های خارجی از این موضوع سوء‌استفاده کرده‌اند اما بدون شک مردم ما آگاه هستند و می‌دانند که موضوع خودکشی هیچ ارتباطی با موضوعات حاشیه‌ای ندارد.‌‌‌‌

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.