۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17209
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
  • ارسال توسط :
دو خبر کوتاه از دنیای ورزش ایران وجهان
دو خبر کوتاه از دنیای ورزش ایران وجهان

دو خبر کوتاه از دنیای ورزش ایران وجهان

لیگ قهرمانان اروپا از امشب دوباره آغاز می‌شود

بازیکنان تیم‌ ملی بسکتبال برای انتخابی کاپ آسیا

وقایع خبری-کادر فنی تیم ملی بسکتبال لیست نهایی تیم ملی را برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا اعلام کرد. محمد ترابی، محمد جمشیدى، محمد حسن‌زاده، حامدحسین‌زاده، سعید داورپناه، مایک رستم‌پور، آرمان زنگنه، آرون گرامى‌پور، سجاد مشایخى، میثم میرزایى، سینا واحدی و بهنام یخچالی بازیکنان تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی کاپ آسیا هستند.

صمد نیکخواه بهرامی به‌دلیل ابتلا به کرونا و حامد حدادی به‌دلیل حضور در لیگ چین در این مرحله غایب هستند. تیم ملی بسکتبال شب گذشته برای حضور در پنجره دوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا تهران را به مقصد دوحه ترک کرد. ایران در این پنجره ۸ آذر با عربستان و ۱۰ آذر با سوریه دیدار می‌کند.

لیگ قهرمانان اروپا از امشب دوباره آغاز می‌شود

هفته چهارم و در واقع بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب پس از ۱۹ روز دنبال می‌شود. در بازی‌های گروه E و از ساعت ۲۱:۲۵ کراسنودار میزبان سویا و رن نیز پذیرای چلسی است. در بازی‌های گروه F و از ساعت ۲۳:۳۰ بورسیا دورتموند میزبان کلوب بروژ است و لاتزیو با زنیت دیدار می‌کند و باید دید سردار آزمون به این مسابقه می‌رسد یا نه؟ او در ۶ مسابقه رسمی اخیر زنیت به‌دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا و بیماری غایب بوده است.

در بازی‌های گروه G و از ساعت ۲۳:۳۰ یوونتوس به مصاف فرانس واروش می‌رود و دیناموکی یف هم با بارسلونا دیدار می‌کند. در بازی‌های گروه H هم از ساعت ۲۳:۳۰ پاری سن ژرمن با لایپزیش دیدار می‌کند و منچستر یونایتد هم میزبان باشاک شهیر است. شیاطین سرخ می‌خواهند باخت غیرمنتظره خود در بازی رفت مقابل این تیم ترکیه‌ای را جبران کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.