۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » فعالیتهای دینی » ورزش ایران
  • شناسه : 4819
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهر
دوچرخه سواران قزوین تا مرزچزابه رکاب می زنند
دوچرخه سواران قزوین تا مرزچزابه رکاب می زنند
شور حسین بین چه ها می کند؛

دوچرخه سواران قزوین تا مرزچزابه رکاب می زنند

تیم ۸ نفره دوچرخه سواران استان قزوین برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، قزوین را به مقصد مرز چزابه ترک کردند.

به مناسبت اربعین حسینی و به همت هیئت دوچرخه سواری و جمعیت هلال احمر استان قزوین یک گروه ۸ نفره از دوچرخه سواران تحت عنوان «سفیران صلح و بشردوستی» مسافت ۸۱۵ کیلومتری قزوین تا مرز چذابه را رکاب می زنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این کاروان اولین گروه سفیران صلح و بشر دوستی هستند که در قالب عقد تفاهم نامه هیئت دوچرخه سواری وجمعیت هلال احمر استان و بر مبنای بندهایی از این تفاهم نامه با نشان هلال احمر و با عنوان سفیران صلح و بشردوستی فعالیت ورزشی می کنند.

حسن آصفی با بیان اینکه هدف از این حرکت شرکت در مراسم اربعین حسینی خواهد بود گفت: سفیران صلح و بشردوستی همسو با سایر عاشقان حسینی این مسیر را رکاب می زنند تا عشق و ارادت خود را با نماد صلح، نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و با ورزش به تصویر بکشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: این فعالیت فرهنگی ورزشی در جهت ترویج فرهنگی صلح طلبی در جامعه، دوری از هر گونه خشونت، آشنایی مردم با اهداف عالی هلال احمر، و همچنین تلاش برای ترویج فعالیتهای فرهنگی و ورزشی انجام شده است.

سفر این کاروان با بدرقه آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه قزوین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، رئیس و تعدادی از مسئولان هیئت دوچرخه سواری، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولین استانی از مقابل دفتر امام جمعه و در ادامه مرقد امامزاده حسین (ع) و مزار شهدا به سمت مرز چذابه آغاز شد.