۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 37565
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
  • ارسال توسط :
دومین نمایشگاه تخصصی چسب،  رنگ، رزین و پلاستیک افتتاح شد
دومین نمایشگاه تخصصی چسب،  رنگ، رزین و پلاستیک افتتاح شد
در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین

دومین نمایشگاه تخصصی چسب، رنگ، رزین و پلاستیک افتتاح شد

این نمایشگاه تا جمعه 31شهریورماه آماده بازدید علاقمندان است.

در مراسمی با حضور«لوئونگ کوئوک هویی»سفیر جمهوری سوسیالیستی ویتنام در ایران، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین، برزگر معاون سازمان صمت استان، عمیدی مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین ولین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، سنگ و چینی بهداشتی همزمان با دومین نمایشگاه تخصصی چسب، رنگ، رزین و پلاستیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ واحد تولید کننده در حوزه های مرتبط با صنعت کاشی و سرامیک؛ سنگساختمانی، چینی آلات بهداشتی ساختمانی، انواع رنگ و چسب و رزین، تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: با حضور آقای «لوئونگ کونوک هویی» سفیر محترم جمهوری سوسیالیستی ویتنام در مراسم افتتاحیه امیدواریم شرایط مذاکرات مستقیم با برخی تولید کنندگان مهیا شود.

وی بیان کرد: همچنین تور تخصصی بازدید از نمایشگاه توسط معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی تهران همزمان با دومین روز از برگزاری، در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه تدارک دیده شده و پذیرای بازدید متخصصان و بازدیدکنندگان خواهیم بود.

خورگامی تصریح کرد:حضور سفیر ویتنام در استان قزوین برای عقد قرارداد خواهرخواندگی با شهرداری قزوین است که این فرصت می تواند زمینه معرفی توانمندی های صادراتی استان را نیز مهیا کند و ما بتوانیم در بازارهای جدید اسیایی هم حضور یابیم.

وی افزود: در کنار صادرات کالا به کشورهایی که در حال حاضر انجام می شود بدنبال بازارهای جدید صادراتی هستیم و امیدواریم حضور سفرای کشورها در رویدادهای اقتصادی بتواند به معرفی توانمندی های استان نیز کمک کند.