۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 33643
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
  • ارسال توسط :
دولت نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای کمک کند
دولت نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای کمک کند

دولت نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای کمک کند

در بین 10 شغل برتر دنیا، مشاغل مرتبط با ورزش و تفریحات سالم هنوز حرف اول را می‌زنند

وقایع خبری: ششمین نشست آموزشی مدیران و مؤسسان باشگاه‌های ورزشی استان تهران با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و علی جوادی مدیرکل ورزش استان تهران برگزار شد.

سجادی در این نشست گفت: «همه ما باید به نوعی از احوالات ورزش باخبر باشیم. من به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان به همه کشور اعم از مناطق محروم و کم‌برخوردار و پربرخوردار، سواحلی و خشک سر زده‌ام، اما در کنار این برنامه‌ها نیاز به عشق و علاقه، پویایی، مدیریت و احساس مسئولیت هم هست، چراکه همه ظرفیت‌ها را در یک‌ جای مقدس، ارزشمند، بسیار مفید و کارآمد به نام ورزش گردهم آورده‌ایم.»

وی تأکید کرد: «باید بدانیم که در بین ۱۰ شغل برتر دنیا، مشاغل مرتبط با ورزش و تفریحات سالم هنوز حرف اول را می‌زنند، پرطرفدار و پردرآمد هستند، پس چرا ما باید نگران باشیم که اگر یک باشگاهی را راه‌اندازی می‌کنیم، آیا سرمایه ما بازمی‌گردد  یا چند ساله بازمی‌گردد؟ کارهای بزرگی در ورزش دنیا در حال اتفاق افتادن است و ما نباید جا بمانیم. یک بخش مهم که نیاز است جا نمانیم، موضوع باشگاهداری است. اعتقاد دارم باید برای بخش خصوصی احترام قائل بود و فرش قرمز پهن کرد. بخش خصوصی می‌تواند دست دولت را بگیرد، چراکه ما طبق قوانین از بودجه دولت نمی‌توانیم خرج مکان‌های ورزشی کنیم، حتی از بیت‌المال نمی‌توانیم خرج ورزش حرفه‌ای کنیم. دولت نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای کمک کند و در بودجه‌هایی که به ادارات کل و فدراسیون‌ها می‌دهیم، این نکته را نیز به آنان یادآوری می‌کنیم.»