۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39368
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۲۷
  • ارسال توسط :
دولت سعی کرده در فضای اقتصادی با اصلاحات مختلف به ریل درست برگردد
دولت سعی کرده در فضای اقتصادی با اصلاحات مختلف به ریل درست برگردد

دولت سعی کرده در فضای اقتصادی با اصلاحات مختلف به ریل درست برگردد

امیدوارم مردم با شرکت در یک انتخابات باشکوه به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

در سفر یک روزه استاندار قزوین به شهرستان آوج ؛ پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شامل ۲۰۴ پروژه با بیش از ۲۳۷٫۵ میلیارد تومان اعتبار به صورت نمادین در روستای کلنجین از توابع بخش آبگرم شهرستان آوج افتتاح شد.

استاندار قزوین در جمع مردم دهستان کلنجین با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته در فضای متکی به حمایت مردم با تدبیر و استفاده از ظرفیت‌های انسانی و مادی کشور در تلاش است شرایط توسعه و پیشرفت را برای مردم فراهم کند.

وی افزود: دولت در فضای بین‌المللی با هدف ارتقای اقتدار نظام و تعمیق روابط جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه به دور از زورگویی‌ها را دنبال می‌کند و در این حوزه موفقیت‌هایی زیادی به دست آمده است که مهم‌ترین آنها ارتقای تجارت، افزایش فروش نفت و انعقاد قراردادهای بین‌المللی است. 

استاندار قزوین اضافه کرد: در فضای بین‌المللی، تقویت شرایط گفتمانی مقاومت توفیقات زیادی در جهت تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی و تعریف جایگاه تمام کننده ایران در منطقه ایجاد کرده است.

اعلایی گفت: در داخل کشور دولت به دنبال استقرار عدالت و ظرفیت‌سازی از منابع کشور به صورت عادلانه برای تمامی آحاد جامعه است و توجه به مسائل واقعی مردم در اولویت قرار دارد.

وی افزود: دولت سعی کرده در فضای اقتصادی با اصلاحات مختلف به ریل درست برگردد و این اقدامات در آینده وضعیت اقتصادی بهتری را برای مردم رقم خواهد زد.

اعلایی گفت: در داخل استان سعی شده تا با ارتقای سلامت، مقابله با فساد، تضعیف سوءاستفاده‌گران و استفاده از انسان‌های متعهد، متخصص و متدین و پیگیری مجدانه، دولت شرایط بهتری را رقم بزند.

استاندار قزوین اضافه کرد: بصیرت مردم و عدم همراهی با دشمنان همواره نقطه قوت جمهوری اسلامی بوده است و امیدوارم در انتخابات پیش رو هم یک بار دیگر مردم دشمنان را ناامید کنند و با یک انتخابات باشکوه به رشد و توسعه کشور کمک کنند.