۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 37322
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۲
  • ارسال توسط :
دولت اولین مدعی مبارزه با فساد است
دولت اولین مدعی مبارزه با فساد است

دولت اولین مدعی مبارزه با فساد است

شان مردم استان قزوین این است که بالاترین خدمات را از ناحیه دولت دریافت کنند.

شان مردم قزوین دریافت بهترین خدمات از دولت است

محمد مهدی اعلایی در نشست شورای اداری استان قزوین گفت : دولت سیزدهم به نیمه عمر خود رسیده و در این مدت شرایط ویژه ای هم در کنار شرایط عادی را تجربه کرده است.

اعلایی گفت : پارسال کشور با تحریک و فتنه دشمن درگیر اغتشاشات شد که چند ماهی اوضاع خوبی در کشور حاکم نبود ، اما هیچ نگاه منطقی نمی‌تواند دستاوردهای دولت را نادیده بگیرد.

وی گفت : تصور این بود که بیان زبان انگلیسی به عنوان نقطه گفت و گو باشد، اما دوسال ابتدایی دولت سیزدهم  نشان داد که زبان گفت و گو از موضع عزت و اقتدار است.

استاندار گفت : دولت در سیاست خارجی تک گزینه ای عمل نکرده و در حوزه اقتصاد مشکلات ریشه دار و مزمن وجود دارد که هم اکنون نشان دهنده تثبیت و کنترل شرایط است.

وی افزود : دلیل اینکه دشمنان نمی توانند با این حجم از کینه توزی ها به اهداف خود برسند، این است که مردم با بصیرت همه تحولات را می بینند.

اعلایی افزود : در حوزه مولدسازی استان قزوین رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده در حوزه بازآفرینی شهری هم رتبه نخست کشور سهم قزوین بوده است .

استاندار گفت : مردم با همه مشکلات متداول سازگار می‌شوند اما مباحث مربوط به فساد را هیچگاه نمی‌پذیرند.

اعلایی افزود : دولت اولین مدعی مبارزه با فساد است و اتفاقاتی در گذشته افتاده که همه مدیران باید با تمام وجود با آن مقابله کنند.