۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 28261
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
  • ارسال توسط :
دولت انقلابی با جدیت دنبال مجازات قاتلان شهید سلیمانی است
دولت انقلابی با جدیت دنبال مجازات قاتلان شهید سلیمانی است

دولت انقلابی با جدیت دنبال مجازات قاتلان شهید سلیمانی است

سردار سلیمانی سرباز مکتب امامین انقلاب است.

سردار سلیمانی سرباز مکتب امامین انقلاب است

 وقایع خبری: حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های آئین نماز عبادی – سیاسی جمعه اظهار کرد: قرآن معدن و دانشگاه تقوا است بنابراین باید قرآن در همه شئونات زندگی جاری و ساری باشد و همه اعمال ما باید بر اساس قرآن و دستورات آن باشد.
وی با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی سرباز مکتب امامین انقلاب است و این سردار رشید اسلام با مردم یمن بدون اسلحه کاری کرد که سعودی‌ها را تحقیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با ابراز تشکر از برگزاری مجالس باشکوه برای گرامیداشت سردار سلیمانی و تشییع پیکر ۵ شهید گرانقدر دفاع مقدس گفت: دولت انقلابی با جدیت دنبال مجازات قاتلان سردار سلیمانی است و ملت‌های انقلابی و مسلمان هم این را می‌خواهند.

امام جمعه قزوین با اشاره به زحمات شبانه روزی سردار شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی کشور سوریه، عراق و لبنان را از قتل عام، فقر و گرسنگی و نا امنی دشمنان نجات داد.

امام جمعه قزوین با اشاره به ایام فاطمیه گفت: مردم قدر شناس ما در مساجد، حسینه‌ها حرکات میدانی نسبت به ساحت مقدس ام ابی‌ها را به جای آوردند که جای قدر دانی دارد.