۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 35220
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
  • ارسال توسط :
دوست  داریم با برزیل بازی کنیم
دوست  داریم با برزیل بازی کنیم
مهدی طارمی ؛ مهاجم تیم ملی فوتبال ایران:

دوست داریم با برزیل بازی کنیم

در مجموع اردوی خیلی خوبی داشتیم و من انتظار چنین اردوی خوبی را نداشتم.

مهدی طارمی پس از پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی کنیا با اشاره به این مسابقه گفت: برای هماهنگی کامل کمی زمان نیاز دارد که به هم عادت کنیم. در مجموع اردوی خیلی خوبی داشتیم و من انتظار چنین اردوی خوبی را نداشتم. یکسری شرایطی بود که می‌توانم بگویم شرایط اردو حتی از قبل هم بهتر بود.

وی در رابطه با اتلاف وقت بازیکنان کنیا افزود: آنها بی دلیل این کار را می‌کردند و کاری از دست ما بر نمی آمد ما کار خودمان را می‌کردیم. خدا را شکر که توانستیم ببریم‌.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی تاکید کرد: الان انتخاب خوبی صورت گرفته که یک ایرانی سرمربی تیم ملی شده است. به نظر باید این موضوع را تمام کنیم چرا که باید همه یکی شویم.

طارمی تاکید کرد: اردو ی تیم ملی خوب و رو به جلو بود و فقط به زمان نیاز داریم. شما هم تیم ملی را همراهی کنید که قطعا کارهای مثبتی انجام می‌دهیم. هر چه بازی تدارکاتی بیشتر باشد بهتر می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم. فیفا دی هم زمان مشخص خودش را دارد و نمی‌شود در هر زمانی بازی کرد اما زمانی که داریم را نباید از دست دهیم. باید از زمانی که داریم به خوبی استفاده کنیم. هر چه بیشتر با هم باشیم می‌توانیم بهتر هماهنگ می‌شویم.

طارمی در ادامه در مورد بازی با تیم‌های سطح اول جهانی گفت: همه دوست دارند با تیم‌های بزرگ بازی کنند. کی هست که دوست نداشته باشد؟ ما هم دوست داریم با برزیل بازی کنیم و مثلا پنج گل هم بخوریم اما کسب تجربه کنیم. این شرایط خاص و ویژه‌ای است و برگزاری چنین بازی‌هایی امکان پذیر نیست. الان سه فیفا دی تا جام ملت‌ها باقی مانده است.