۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 7835
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
  • ارسال توسط :
دوره آموزشی قانون کار و تامین اجتماعی
دوره آموزشی قانون کار و تامین اجتماعی
در تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد:

دوره آموزشی قانون کار و تامین اجتماعی

رفع موانع تولید و کسب و کار برای بخش تعاون ضروری است

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، دوره آموزشی قانون کار و تامین اجتماعی با حضور ۴۵ نفر از مدیران عامل شرکتهای تعاونی روستایی و کشاورزی طبق تقویم آموزشی سال ۹۸ توسط اداره آموزش و اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان برنامه ریزی و اجرا شد.

آقاعلیخانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: قانون تأمین اجتماعی الزامات و مسئولیت‌های متعدد و گوناگونی را برای کارفرمایان به وجود می‌آورد که نداشتن آگاهی و شناخت کافی از آنها می‌تواند تبعات حقوقی و کیفری و زیان مالی برای کارفرمایان به همراه داشته باشد.

 وی با بیان اینکه رفع موانع تولید و کسب و کار برای بخش تعاون ضروری است ، افزود: با ایجاد آگاهی در کارگران و کاهش اختلاف بین کارگر و کارفرما زمینه برای حفظ اشتغال موجود در کارگاه ها، ایجاد امنیت شغلی کارگران و کاهش حوادث حین کار  فراهم می شود.

گفتنی استدر این دوره آموزشی موضوعاتی در خصوص قرارداد کار، شرایط کار، آشنایی با حقوق بیمه شدگان، از کار افتادگی، جرایم و مجازات ها، مراجع حل اختلاف، آشنایی با کمیسیون های پزشکی، آموزش و اشتغال، حفاظت و بهداشت کار و خدمات رفاهی به فراگیران آموزش داده شد.