۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 36738
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
  • ارسال توسط :
دهیاران مطابق قانون باید اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند
دهیاران مطابق قانون باید اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند

دهیاران مطابق قانون باید اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند

دهیاران باید در شناسایی مزیت‌های روستای خود تلاش خود را به کار گیرند.

محمد مهدی اعلایی استاندار در همایش دهیاران استان قزوین که به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد، افزود: یکی از مکان‌هایی که نامزد‌های احتمالی انتخابات مجلس از آن برای جلب نظر مردم و رای آوری استفاده می‌کنند روستاهاست، اما باید توجه داشت انتظار مردم از ارکان حاکمیت که دهیاران و شورا‌های اسلامی نیز بخشی از آن هستند، رعایت اصل بی طرفی است.  

تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات

وی افزود: رعایت قانون و اصل بی طرفی ارکان حاکمیتی بسیار حایز اهمیت است و باید دنبال ایجاد یک شرایط عادلانه در فضای انتخابات باشیم.   استاندار قزوین ادامه داد: مقابله با فساد و ارتقای سلامت اداری از موضوعات مهمی است که دنبال آن هستیم و به مجموعه دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا نیز تاکید داریم تا نسبت به سلامت در رفتار و تصمیمات خود دقت و حساسیت لازم داشته باشند.   وی گفت: ساختارمند کردن فعالیت‌ها و خدمات و توزیع عادلانه امکانات در روستا‌ها از اولویت‌های ماست که از سوی اداره کل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.  

استاندار قزوین همچنین خاطرنشان کرد: دهیاران باید در شناسایی مزیت‌های روستای خود و استفاده از آن‌ها برای توسعه اقتصادی این مناطق تلاش خود را به کار گیرند.