۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 19699
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
  • ارسال توسط :
دهه فجر فرست مناسبی است که مسئولان علل انقلاب را بررسی کنند
دهه فجر فرست مناسبی است که مسئولان علل انقلاب را بررسی کنند

دهه فجر فرست مناسبی است که مسئولان علل انقلاب را بررسی کنند

فرق انقلاب ما یا سایر انقلاب‌ها و قدرت‌ها اهمیت دادن به ارزش‌ها است.

دهه فجر فرست مناسبی است که مسئولان علل انقلاب را بررسی کنند و ببینند مردمی که انقلاب کرده‌اند امروز نگاهشان چگونه است، اگر با انقلاب و مسئولان احساس قرابت دارند خوب عمل کرده‌ایم و اگر جز این باشد باید در روش خود تجدید نظر کنیم.

به گزارش”وقایع خبری” هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان که امروز در الن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد ، گفت: در اواخر دوره پهلوی ایران کم کم پا به عرصه پیشرفت‌های اقتصادی گذاشته بود و از سال ۵۲ با فروش نفت توسعه هم با حضور مستشاران خارجی شکل جدید و سریع‌تری به خود گرفته بود.

وی ادامه داد: این مثال‌ها به ما نشان می‌دهد که علل شکل گیری انقلاب اسلامی تنها مسائل اقتصادی نبوده است و ما از زمان انقلاب اسلامی به استقلالی دست یافتیم که در حفظ آن و رشد دادنش به خوبی قدم برداشته‌ایم.

استاندار قزوین تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که به خودمان تذکر بدهیم چرا انقلاب کرده‌ایم؟ این انقلاب علل مختلفی داش که مهم‌ترین علت آن ارزش‌های اخلاقی و اسلامی بوده است. در ایران پیش از انقلاب ارزش‌های اخلاقی در حال فروپاشی بود، خانواده و اعتقادات اسلامی در شکننده‌ترین حالت ممکن قرار داشتند و انقلاب سبب شد از این حالت عبور کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: فرق انقلاب ما یا سایر انقلاب‌ها و قدرت‌ها اهمیت دادن به ارزش‌ها است؛ در حال حاضر بداخلاقی‌های سیاسی زیاد شده است، این رفتار توهین به انقلاب است و دشمن هم با سوء‌استفاده از این بداخلاقی‌ها برای رسیدن به اهداف خود دامن میزند.

وی در خاتمه گفت: باید تلاش کنیم که بین نظام و مردم هیچ فاصله‌ای ایجاد نشود، دهه فجر فرصتی برای اندیشیدن است، باید ببینیم که کجا ایستاده‌ایم و قرار است به چه نقطه‌ای برسیم تا انشاالله بتوانیم به انقلاب و مردم به بهترین شکل خدمت کنیم