۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بسیج » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 15552
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
  • ارسال توسط :
دفاع مقدس دانشگاه عزت و اقتدار این ملت است
دفاع مقدس دانشگاه عزت و اقتدار این ملت است

دفاع مقدس دانشگاه عزت و اقتدار این ملت است

خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقشی کلیدی، حساس و مهم بر عهده دارند .

وقایع خبری– سرهنگ محمد کشاورز با بیان اینکه دفاع مقدس ، دانشگاه عزت و اقتدار این ملت است، اظهار کرد: امروز وظیفه انتقال دستاوردهای این دانشگاه عزت و اقتدار برعهده اصحاب رسانه است.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقشی کلیدی، حساس و مهم بر عهده دارند و باید در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

کشاورز تصریح کرد: آنچه امروز به آن بیش از هر زمانی نیاز داریم بیان ارزش‌ها و دستاوردها و تفکری است که توانست ضمن اینکه ملت را در کنار یکدیگر منسجم و با قدرت نگه دارد، دفاع مقدس را نیز به پیروزی رساند.

وی عنوان کرد: رسانه باید بتواند تبیین صحیحی از توطئه‌های نظام سلطه از ابتدای انقلاب تا به امروز ارائه دهد و بدون شک در این بین نقش دفاع مقدس از همیشه پررنگ‌تر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: دفاع مقدس اوج کینه‌توزی دشمن در آن برهه حساس بود و دشمن پس از مدت‌ها توطئه‌های مختلف از قبیل ترور و ناامن سازی کشور و کودتا به زعم خود از مهمترین حربه برای مقابله با این ملت و انقلاب آنها استفاده کرده بود.

وی ادامه داد: امروز نیز وضعیت به مثابه همان دوران است و دشمن باز در جنگی تمام عیار یکی از بزرگترین حربه‌های خود یعنی نبرد اقتصادی را به میدان آورده است.

کشاورز عنوان کرد: در این بین نقش رسانه به عنوان یک ابزار نرم‌افزاری مهم بسیار بی‌بدیل است و باید در خط مقدم این جبهه حضور داشته باشد.

وی تأکید کرد: تبیین دلایل پیروزی دفاع مقدس و تبیین پیچ تاریخی امروز کشور می‌تواند در آگاه‌سازی بیش از پیش مردم کمک کند.

کشاورز گفت: بسیج رسانه استان قزوین نیز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در برنامه‌هایی با همین محور تبیین را در دستور کار قرار داده و حدود ۱۰ برنامه پیش بینی کرده است.

وی اظهار کرد: برپایی هیئت قلم ویژه اصحاب رسانه به همراه مسابقه کتابخوانی، تشکیل قرارگاه رسانه‌ای، تجلیل از رزمندگان خبرنگار قزوینی، نشست رسانه و رسالت زینبی و دیدار با خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

کشاورز یادآور شد: برگزاری چهاردهمین جلسه دفاع همچنان باقیست به صورت مجازی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان است که با هدف تبیین شرایط دفاع مقدس و رمز مقاومت و ایستادگی مردم برگزار خواهد شد.