۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 34449
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
  • ارسال توسط :
دشمن با همه توان کمر همت بست  تا جشنوار ها برگزار نشود
دشمن با همه توان کمر همت بست  تا جشنوار ها برگزار نشود

دشمن با همه توان کمر همت بست تا جشنوار ها برگزار نشود

دولت هیچ محدودیتی برای حمایت از جریان سالم و پیشرو در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه ندارد.

وقایع خبری: دولت هیچ محدودیتی برای حمایت از جریان سالم، پیشرو فرهنگ و هنر و رسانه ندارد.

دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین گفت: ابوذر نماد انقلابی گری است و یک جریان سازنده و تاثیرگذار محسوب می شود و نامگذاری جشنواره رسانه بنام این شخصیت والای اسلامی بسیار با معنا و منطقی است.

وی افزود: اخلاص، مجاهدت، صراحت و انقلابی گری از ویژگی های ابوذر بود و این شخصیت زبان برنده اسلام و پیامبر بود و این جشنواره الگویی تمام عیار را معرفی می کند که ارزشمند است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: جنگ رسانه امروز فراگیر شده و با تروریسم رسانه ای روبرو  هستیم و جریان مقابل هیچ ابایی از دروغ و تهمت و تهدید ندارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و نقش رسانه های خارجی تاکید کرد: رسانه‌های بزرگ با پول‌های نامشروع پشت توطئه اخیر علیه ملت ایران بودند، اما نور پاک انقلاب خاموش شدنی نیست.

رسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارند

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: جریان رسانه ای  امروز در خط مقدم جنگ رسانه ای قرار دارد و ما با همه داشته های نیروهای جوان و انقلابی مقابله خواهیم کرد اما چون جنگ بسیار گسترده و رقیب از همه امکانات برخوردار است باید همه داشته ها را به میدان آورده و کار سخت را با قدرت انجام دهیم. 

وی بیان کرد:  در این میدان نبرد سخت نیازمند تقویت رسانه هستیم و باید توان و تدارکات را افزایش دهیم.

دکتر اسماعیلی افزود: دولت مصمم است تا شرایط را برای اعتلای فرهنگ و هنر و رسانه مهیا کند و ما خود را مسئول می دانیم به جای شعار کارنامه ارایه دهیم و این کار خواهد شد.

وی بیان کرد: دشمن با همه توان کمر همت بست تا جشنوار ها برگزار نشود و یا بی رونق باشد اما به لطف الهی در دهه فجر این جشنواره ها هم باشکوه و هم پر رونق بود.

دکتر اسماعیلی در پایان افزود: انتظار داریم رسانه ها به صحنه بیایند و ما هم کمک به رسانه های جبهه انقلاب و کانونهای مذهبی را رسالت خود می دانیم و اعلام می کنیم هیچ محدودیتی برای حمایت از جریان سالم و پیشرو در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه نداریم.