۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 22011
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
  • ارسال توسط :
دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم استفاده می‌کند
دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم استفاده می‌کند

دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم استفاده می‌کند

صداوسیما، رسانه‌ها و ریش سفیدان استان تا شور انتخاباتی را رقم بزنند.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی در دومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان قزوین گفت: توجیه مردم و اجرای انتخابات با حضور حداکثری در پرتو قانون و بدون تخریب دیگر نامزدها و انتخاب فرد اصلح مورد توجه مسئولان نظام است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند، گفت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و دشمن همواره با تمامی تجهیزات خود به میدان آمده و سعی کرده است همه انتخابات‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با اشاره به سو استفاده دشمن از فضای مجازی برای کاهش حضور در انتخابات، از صداوسیما، رسانه‌ها و ریش سفیدان استان خواست تا شور انتخاباتی را رقم بزنند.

وی افزود: همه ما با تفاهم و همدلی جهت حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام و اجرای قانون و شرع گرد هم آمده‌ایم، تا به نقطه نظری مشترک به نفع کشور و استان برسیم.

مقام ارشد قضائی استان بیان کرد: امیدواریم انتخابات امسال بیش از سالهای گذشته انتخاباتی شرع مدار و قانون مدار جهت تحقق حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح باشد.