۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 30365
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
  • ارسال توسط :
دشمنان نظام و انقلاب درصدد بر هم زدن  امنیت روانی جامعه هستند
دشمنان نظام و انقلاب درصدد بر هم زدن  امنیت روانی جامعه هستند

دشمنان نظام و انقلاب درصدد بر هم زدن امنیت روانی جامعه هستند

اگر متخلفی به تعزیرات معرفی می‌شود باید پرونده به نحو مطلوب پیگیری و برخورد‌های قانونی به موقع صورت پذیرد.

محمد قاسمی ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: اجرای هر طرحی بدون شک با  چالش‌هایی روبرو است اما در نهایت در طولانی مدت باید به نفع مردم تمام شود.

تاکید دادستان بر برخورد قاطع با متخلفان واحدهای صنفی

  قاسمی تاکید کرد: فروشندگان با اجرای اصلح نظام مردمی کردن هدفمند یارانه ها حق هیچگونه تخطی و سوء استفاده از عرضه و فروش کالاها را ندارند.  

وی اذعان کرد: ویژگی خاص این طرح این است که مردم نیازمند از یارانه برخوردار و کسانی که از تمکن مالی برخوردارند، کمتر از آن برخوردار شدند.    دادستان با تشکر از همراهی عموم مردم و دستگاه‌ها گفت: با کمترین آسیب توانستیم از این مرحله عبور کنیم. قاسمی همچنین گفت: تمهیدات لازم برای تامین سوخت و نان مسافران و گردشگران به استان قزوین باید اتخاذ شود چرا که در آینده نزدیک و با آغاز تعطیلات با حجمی از مسافران در تابستان روبرو خواهیم بود.   

رئیس دادگستری استان هم گفت: دشمنان نظام و انقلاب درصدد بر هم زدن امنیت روانی جامعه هستند و این مساله در طول اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت نیز افزایش یافته است. شعبانی گفت: پرداخت یارانه به شکل و شیوه سابق باعث رانت و فساد شده بود و جلوی این انحراف با اصلاح هدفمندسازی و مردمی کردن یارانه‌ها گرفته خواهد شد.  وی اضافه کرد: برخورد قضایی با متخلفان اقتصادی تحت عنوان اخلال گران نظام اقتصادی پیگیری خواهد شد چرا که انجام این کار بازدارندگی بیشتری دارد. 

رئیس دادگستری استان گفت: برخی افراد و متاسفانه برخی مسئولان در این راه دچار تخلف می‌شوند که برخوردها با این افراد قاطعانه و سخت گیرانه پیگیری می شود.