۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » بسیج » سپاه » نیروهای مسلح
  • شناسه : 4270
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
  • ارسال توسط :
دشمنان با تحریک صدام جنگ را بر کشور تحمیل کردند
دشمنان با تحریک صدام جنگ را بر کشور تحمیل کردند

دشمنان با تحریک صدام جنگ را بر کشور تحمیل کردند

امام دوراندیش بود و عاقبت نظام و انقلاب را می دانست

در آستانه هفته دفاع مقدس نشست خبری فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین در محل تیپ صاحب الامر (عج)استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ عباس برزگر ، جانشین سپاه صاحب الامر (عج) به خبرنگاران گفت : ایران اسلامی در چهار دهه گذشته با فرازونشیب زیادی روبرو بوده و توانسته به لطف الهی و وجود رهبری بزرگوار و مردمی توانسته از فرازونشیب ها به سلامت عبور کند.

وی با اشاره به برخی توطئه های دشمنانافزود : استکبار جهانی با روشهای مختلف از طریق نفوذ در مرجعیت، ایجاد قائله کردستان، درگیری های شهری، نفود در کابینه دولت موقت، توطئه بنی صدر، انفجار دفتر نخست وزیری و راه انداختن ترورشهری و شهید کردن دانشمندان تلاش کردند به نظام آسیب برسانند که شاید هر کدام از این حوادث قادر بود یک کشور را سرنگون کند اما به لطف الهی از مشکلات عبور کردیم.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج)  استان قزوین یادآورشد: دشمنان با تحریک صدام جنگ را بر کشور تحمیل کردند تا جمهوری اسلامی را نابود کنند و تصور می کردند ایران قدرت لازم را برای ایستادگی و جنگ ندارد و اگر مردم پشتوانه نظام نبودند امروز از جمهوری اسلامی هیچ خبری نبود.

سرهنگ برزگرافزود : امام دوراندیش بود و عاقبت نظام و انقلاب را می دانست و این روزها را پیش بینی می کرد و اگر ما نیز به گذشته نگاه کنیم و ببینیم هیمنه استکبار در منطقه در کشوری مانند عربستان متجلی شده بود و امروز در چه شرایطی قرار دارد.

وی بیان کرد: وحدت نیروهای مسلح در کنار رهبری، تبیعت مردم و ایستادگی آنها موحب شده امروز استکبار به سرکردگی آمریکا به وضعیتی افتاده که جایگاه گذشته خود را ندارد و مستاصل شده است. 

سرهنگ برزگر گفت: امروز رسانه ها باید دستاوردهای دفاع مقدس را منعکس کنند و نگذارند بیان مشکلات موجب نا امیدی در مردم شود.

وی اظهارداشت: با مرزهای طولانی که داریم باید مراقب دشمنان باشیم و بدانیم هر جا بتوانند به ما آسیب می زنند و هر جا کاری نکرده اند نتوانسته اند.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: کشورهای عربی با یک حمله تسلیم شدند اما یک سید بزرگوار مانند حسن نصرالله خواب اسراییل را آشفته کرده و در دو ساعت جواب حمله صهیونیست ها را می دهد و نتانیاهو مجبور به فرار از نشست خبری می شود.

وی بیان کرد: باید حافظ ارزشهای خون شهدا و قدردان انقلاب باشیم و دشمنان را با ایستادگی خود مایوس کنیم.

سرهنگ برزگر گفت: رسانه ها در بیان دستاوردها نقش آفرین هستند و باید مراقب باشند در بیان مشکلات جوری رفتار نشودتا اعتماد مردم آسیب ببیند و در این میان کمک به حفظ روحیه ایستادگی و وحدت جامعه از دیگر رسالت های رسانه هاست.

وی بیان کرد: در کنار فعالیت های نظامی و دفاعی به عنوان یک نهاد مردمی در کمک رسانی در حوادث هم احساس مسئولیت می کنیم و در این راستا پس از وقوع سیل در ردیف اولین نیروهای کمک رسان بودیم که در کنار ارتش به یاری آسیب دیدگان شتافتیم و امروز در بازسازی واحدها نیز در حال حدمت هستیم.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: دشمنان با تشکیل اتاق های فکر و میزهای ویژه در صدد آسیب رساندن به نظام هستند لذا ما باید مراقب باشیم و تهدید آنها را خنثی کنیم.

وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در استان قزوین تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح با حضور ۱۷ یگان از نیروهای مسلح، یادواره شهدا، فعالیتهای جهادی، ارائه مشاوره تخصصی، اعزام گروههای جهادی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، گلباران مزار شهدا، برپایی ۲۴ یادواره شهدا، سرکشی به خانواده شهدا و حضور راویان دفاع مقدس در مناطق مختلف از برنامه های پیش بینی شده در استان است.