۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین » مسکن
  • شناسه : 198
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
  • ارسال توسط :
دشتابی یتیم بدون مسکن ندارد
دشتابی یتیم بدون مسکن ندارد

دشتابی یتیم بدون مسکن ندارد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از برنامه های جدی کمیته امداد امام (ره) برای رفع چهره محرومیت و فقر ، حل مشکل مسکن نیازمندان است البته این اقدام مستلزم همکاری مسئولان دستگاه های مختلف است اگر این همکاری همانطور که مورد تأکید استاندار محترم بوده، انجام گیرد؛ پرونده بی خانمانی نیازمندان را می بندیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ره قزوینخبری کمیته امداد؛ مجید مومنی در سفر یک روزه به بخش دشتابی در نشست با کارکنان کمیته امداد بیان کرد: با اقدامات انجام شده در حال حاضر در بخش دشتابی یتیم فاقد مسکن نداریم.

وی ادامه داد: از مدت ها پیش تلاش شده تا برای حل مشکل مسکن نیازمندان کارهایی انجام شود که خوشبختانه اقداماتی هم صورت گرفته و در سال ۹۷ نهضت تامین مسکن برای نیازمندان در استان قزوین کلید خورده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: احداث و خرید نزدیک به ۸۰۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان تحت حمایت طی دو سال گذشته، اقدام بسیار بزرگ و حرکت انقلابی در مسیر تامین مسکن نیازمندان بوده است .

وی افزود: یکی از برنامه های جدی کمیته امداد امام (ره) برای رفع چهره محرومیت و  فقر، حل مشکل مسکن نیازمندان است البته این اقدام مستلزم همکاری مسئولان دستگاه های مختلف است اگر این همکاری همانطور که مورد تأکید استاندار محترم بوده، انجام گیرد؛ پرونده بی خانمانی نیازمندان را می بندیم.

مومنی عنوان کرد: خریداری ۴۲۵ واحد مسکونی مهر با عنایت الهی، حمایت های مهندس فتاح و همراهی استاندار و مجموعه اداره کل راه و شهرسازی کلید خورد و امروز که برای تکمیل این واحدها و ساخت مسکن ایتام و مددجویان روستایی در حال استفاده از ظرفیت های مختلف هستیم باید کار جمعی را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف تعیین شده برای بستن پرونده ایتام بدون مسکن در حال اجراست به طوری که در برخی نقاط استان از جمله در بخش دشتابی به برنامه پیش بینی شده رسیده ایم ولی با توجه به افزایش قیمت ها، در تأمین هزینه ها به کمک خیران و همکاری و همراهی مسئولان نیازمندیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به ضرورت دقت در انجام امور بر اساس قانون گفت: ضمن اینکه به قانون عمل می کنید ولی مراقب باشید دچار بیماری بروکراسی اداری نشوید چراکه نباید مددجو در پیچ و خم های غیرضروری و بی قاعده کار اداری معطل شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص کاهش زمان اجرا و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی موضوع مهمی است که با همکاری دستگاه های دیگر از جمله بانک ها، تحقق خواهد یافت.

مومنی یادآورشد: انتظار این است که همه در کار خدمت به محرومان هرگونه تعلل و سهل انگاری را کنار بگذارند چراکه گام نهادن در این راه اجر دنیوی و برکت و رزق اخروی را نیز به دنبال دارد.

شایسته ذکر است که در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان با دو خانواده زن سرپرست خانوار دیدار کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.