۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 12374
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
  • ارسال توسط :
دستگيري باند سارقان موتورسيکلت در قزوین
دستگيري باند سارقان موتورسيکلت در قزوین

دستگيري باند سارقان موتورسيکلت در قزوین

3 متهم دستگيرشده پس از تشکيل پرونده و ارسال به دادسرا با حکم قضايي روانه زندان شدند.

سرهنگ “آرش مرادي”در گفت وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رسانی “وقــایع خبری “ ، با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتور سيکلت در سطح شهر قزوین و شكايت مالبختگان، بررسي و رسيدگي موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي اظهار داشت: با تحقيقات نامحسوس پليس و بررسي علمي ادله و سرنخ هاي به جا مانده از سارقان در صحنه هاي سرقت، سرانجام هويت يکي از متهمان که از سارقان حرفه اي بوده براي ماموران محرز شد.

سرهنگ مرادي افزود: ماموران طي هماهنگي با مقام قضايي و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را درحالي که قصدفروش یکی از موتورها را داشت دستگير کردند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در بازجوئي هاي به عمل آمده به ۴ فقره سرقت انواع موتور سيکلت crm با همدستي ۲ نفر ديگردر قزوین اعتراف كرد.

وی با اشاره به دستگيري همدستان متهم افزود: ۳ متهم دستگيرشده پس از تشکيل پرونده و ارسال به دادسرا با حکم قضايي روانه زندان شدند.

سرهنگ مرادي بيان داشت: عدم توجه به توصيه هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از موتور سيکلت از عواملي است كه زمينه ساز بروز سرقت مي شود، كه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت توجه به توصيه هاي پليس را مورد توجه قرار دهند.