۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 18999
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
  • ارسال توسط :
دستگاه قضا در زمینه مبارزه با فساد بسیار جدی است
دستگاه قضا در زمینه مبارزه با فساد بسیار جدی است

دستگاه قضا در زمینه مبارزه با فساد بسیار جدی است

حقیقات در پرونده اراضی نیاوران از سال قبل آغاز شده است.

در سال گذشته ۸۷ اختلاس در استان گزارش شده بود ولی امسال این جرم به ۲۵ مورد رسیده که نشان دهنده کاهش این پدیده و جدیت دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی است.

حجت الاسلام نورالله قدرتی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان قزوین گفت: جرایم اقتصادی همچون اختلاس و رشوه در استان امسال نسبت به سال گذشته با کاهش قابل توجه روبرو بوده که نشان دهنده اثربخشی اقدامات مقابله‌ای دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در زمینه مبارزه با فساد بسیار جدی است، تصریح کرد : امروز یکی از فرزندان دستگاه قضا به عنوان رییس قوه قضائیه منصوب شده که بسیار امیدوار کننده است و در این مسیر باید قوای دیگر هم کمک و یاری کنند تا بدین وسیله بتوانیم به بهترین شکل ممکن با فساد مبارزه کرده و شرایط پیشرفت کشور را به وجود آورد.

مقام عالی قضایی استان قزوین با اشاره به پرونده اراضی نیاوران گفت: تحقیقات در پرونده اراضی نیاوران از سال قبل آغاز شده و سازمان بازرسی در این زمینه فعال است .

حجت الاسلام قدرتی در باره پرونده هفت سنگان نیز گفت: بنده پرونده هفت سنگان را به تهران ارسال کردم و رای بدوی آن هم صادر شده است.

حجت الاسلام قدرتی به خبرنگاران گفت: دادگستری استان قزوین پرونده های متعددی را در حال رسیدگی دارد که پس از صدور رای از سوی دادگاه مسایل آنها رسانه ای می شود.

وی درپایان به اهمیت کار رسانه ها اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید با رعایت قانون، تقوا، شرع مقدس، اخلاق و دیگر صفات الهی و انسانی به موضوعات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی پرداخته و بدین وسیله بتوانند تاثیرگذاری خود را در سطح کشور د دنیا نمایان کنند.