۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11732
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
  • ارسال توسط :
دستبند پلیس البرز بر دستان عامل تهیه و توزیع موادمخدر
دستبند پلیس البرز بر دستان عامل تهیه و توزیع موادمخدر

دستبند پلیس البرز بر دستان عامل تهیه و توزیع موادمخدر

مردم می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند .

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و كشف ۳ کیلوگرم تریاک خبر داد .

سرهنگ “بهرام منصوری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پي کسب خبری مبني بر فعاليت فردی در امر تهیه و توزیع عامل افیونی و انتقال مواد مخدر از قزوین به شهرستان البرز با یکدستگاه موتورسیکلت ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس موتورسیکلت موردنظر را در سه راهی مشعلدار ، مقابل جایگاه سوخت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند .

این مقام انتظامی تصریح کرد : در بازرسی از وی ،مقدار ۳ کیلوگرم تریاک که در یک کیسه نایلونی بسته بندی شده بود ، کشف و با تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در پايان خاطر نشان کرد : با توجه به معضل اعتياد در جامعه ، به منظور مقابله با این پدیده شوم نیاز به مشارکت مردمی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان می باشد و عموم مردم می توانند با مشاهده و مواجهه هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا در برخورد با مخلان نظم و امنیت اقدام عاجل صورت گیرد .