۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 18346
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
  • ارسال توسط :
در ۲۴ ساعت گذشته هیچ  کس در قزوین بر اثر کرونا فوت نکرده است
در ۲۴ ساعت گذشته هیچ  کس در قزوین بر اثر کرونا فوت نکرده است

در ۲۴ ساعت گذشته هیچ کس در قزوین بر اثر کرونا فوت نکرده است

در دو شهرستان تاکستان وآوج هم در چهار روز گذشته هیچ فوتی نداشتیم.

وقایع خبری- فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین از کاهش تعداد فوتی‌ها بر اثر کرونا در قزوین خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ کس در قزوین بر اثر کرونا فوت نکرده است.

خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ کس در قزوین بر اثر کرونا فوت نکرده است.

منوچهر حبیبی با اشاره به کاهش آمار ابتلاء به کرونا در استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه میزان بستری بر اثر ابتلاء به کرونا در استان قزوین نسبت به ماه پیش ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش ۶۰ درصدی فوتی‌های این بیماری در استان قزوین هستیم افزود: خوشبختانه در دو شهرستان تاکستان وآوج در چهار روز گذشته هیچ فوتی نداشتیم و در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد درگذشت هیچکدام از شهروندان در سطح استان نبوده‌ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونای استان قزوین ادامه داد: هم اکنون شهرستان‌های آبیک، البرز و آوج در وضعیت زرد هستند و دیگر شهرستان‌ها نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی بیان کرد: کاهش آمار به معنای برداشتن ترددها نیست و همچنان محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در تمامی شهرستان‌های استان ادامه دارد.

حبیبی عنوان کرد: ورود پلاک‌های غیر بومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان کماکان ممنوع است و شهروندان در صورت تخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی گفت: رسیدن به وضعیت سفید، با اهتمام مردم، بزودی محقق خواهد شد و امیدواریم در مسیر پیش رو شاهد استمرار همکاری مردم باشیم.

معاون سیاسی و امینی استاندار قزوین عنوان کرد: طرح محله محور شهید سلیمانی نقش عمده‌ای در کاهش آمار داشته و رسیدن به وضعیت سفید را تسریع می‌کند.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل‌ها در جامعه نهادینه شده است بنحوی که نزدن ماسک بعنوان یک امر بد و زشت تلقی می‌شود