۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » جامعه » حوادث » درمان
  • شناسه : 28588
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
  • ارسال توسط :
در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند
در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش ” وقایع خبری” به نقل از وبدا؛ در اطلاعیه وزارت بهداشت آمده است: تا کنون ۶۰ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۴۹۸ نفر دُز اول، ۵۳ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۹۹۸ نفر دُز دوم و ۱۶ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۹۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۱ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۷۷ دُز رسید. 

واکسن‌های تزریق شده در کشور از مرز ۱۳۱ میلیون دُز عبور کرد

 در شبانه روز گذشته ۳۳۳ هزار و ۹۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۵۴ نفر از آن‌ها بستری شدند. 

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۱۸۳ نفر رسید. متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۳۸۰ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون و ۹۸ هزار و ۶۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. هزار و ۳۶۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۴ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

هم اکنون ۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.