۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 4957
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
  • ارسال توسط :
در کشاورزی؛ هدف کسب درآمد نیست بلکه  هدف اصلی سلامت و تامین  نیاز افراد جامعه است
در کشاورزی؛ هدف کسب درآمد نیست بلکه  هدف اصلی سلامت و تامین  نیاز افراد جامعه است

در کشاورزی؛ هدف کسب درآمد نیست بلکه هدف اصلی سلامت و تامین نیاز افراد جامعه است

اگر می خواهید کشاورری رشد و توسعه یابد باید با وحدت و همدلی در جهت تولید حرکت کرد.

با حضور رئیس سازمان دامپزشکی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی، استاندار قزوین ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اهدا لوح تقدیر از مدیران و دامپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

هدایت اله جمالی پور ، استاندار قزوین با تقدیر از فعالان عرصه دامپزشکی ، مقوله کشاورزی را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت : فعالیت های کشاورزی و دامداری از ابتدای حیات انسان حایز اهمیت بوده و با آن پیوستگی دارد. در کشاورزی؛ هدف کسب درآمد نیست بلکه  هدف اصلی سلامت و تامین  نیاز افراد جامعه است.

استاندار قزوین با اشاره به شرایط تحریم در کشور افزود : در این شرایط بحرانی و تحریم نقش و جایگاه کشاورزی در اقتصاد جامعه کاملا مشهود است تا آن جا که متاسفانه صنایع خرد کشاورزی دچار مشکل شدند

جمالی پور سپس به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : امروز یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به روستاست و توسعه هم باید از همین جا شروع شود. ؛ نظام برنامه ریزی،  مولد و کار افرینی را باید از روستا شروع کرد.

استاندار قزوین با اشاره به این مطلب که کشور ایران مملو از ظرفیت های خوب است گفت : باید از این  ظرفیت و پتانسلیها بر اساس علم و دانش  استفاده کرد.

جمالی پور افزود: در بخش کشاورزی روند رو به رشد بسیار  خوب ومناسبی وجود دارد بنابراین باید تلاش کرد تا به نقطه اعلایی رسید.

استاندار قزوین با بیان این که موانع توسعه؛ موانع فرهنگی است که ابتدا بایدآن را اصلاح کرد، گفت: اگر می خواهید کشاورری رشد و توسعه یابد باید با وحدت و همدلی در جهت تولید حرکت کرد.