۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » امام و رهبری » جامعه » سیاست
  • شناسه : 39673
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
  • ارسال توسط :
در کار خیر نیازی به استخاره نیست
در کار خیر نیازی به استخاره نیست

در کار خیر نیازی به استخاره نیست

دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه در همان لحظات اولیه آغاز رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور بیش از صد خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رای خود را به صندوق سیار ۱۱۰ انداختند.

رهبر انقلاب اسلامی بعد از انداختن رای خود به صندوق، دو توصیه به ملت ایران کردند، اول؛ درکار‌های نیک پیشی بگیرید و در اولین ساعات رای خود را به صندوق‌ها بیاندازید و دوم؛ در همه حوزه‌ها به همان تعدادی که لازم است رای بدهید و نه کمتر.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین خطاب به ملت ایران افزودند: بدانید امروز چشم بسیاری از مردم و افراد دارای جایگاه سیاسی در دنیا به ایران دوخته شده است، پس دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید.

رهبر انقلاب اسلامی هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره کسانی که هنوز برای حضور در انتخابات مردد هستند، گفتند: در کار خیر نیازی به استخاره نیست.

ایشان از خداوند متعال مسئلت کردند که روز انتخابات، روز مبارکی برای ملت ایران باشد و انتخابات به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.