۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » شهرداری » قزوین » مسکن
  • شناسه : 13965
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۱۳
  • ارسال توسط :
در چهارماهه نخست سالجاری ۴۰۹پروانه ساخت و ساز صادرشده است
در چهارماهه نخست سالجاری ۴۰۹پروانه ساخت و ساز صادرشده است
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین:

در چهارماهه نخست سالجاری ۴۰۹پروانه ساخت و ساز صادرشده است

در مدت چهارماهه نخست سال تعداد 361 پایان کار از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادرشده است .

در چهارماهه نخست سالجاری تعداد ۴۰۹پروانه برای احداث ساختمان در مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، رشد ۲۶ درصدی را نشان می دهد .

حمیدضیائی ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود : بیش ترین تعداد پروانه های صادر شده در این مدت متعلق به منطقه دو با ۱۵۸ پروانه است و پس آن  شهرداری منطقه سه با ۱۵۳ پروانه و منطقه یک با ۹۸ پروانه به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند .

وی با اشاره به رشد ۲۳ درصدی دستور تهیه نقشه های صادر شده در مناطق سه گانه شهرداری قزوین گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری پانصد و۷۳ مورد دستور تهیه نقشه صادر شده است که بیش ترین میزان با عدد ۲۱۹ متعلق به شهرداری منطقه سه است و شهرداری منطقه دو با عدد ۱۹۶ در جایگاه دوم و شهرداری منطقه یک با عدد ۱۵۸در جایگاه سوم قرار دارد .

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین سپس به رشد متراژ پروانه های صادر شده در تیرماه سالجاری اشاره کرد و افزود :با توجه به بررسی های صورت گرفته متراژ پروانه های صادرشده در تیرماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۵ درصدی برخوردار بوده است .

ضیائی تاکید کرد : بیش ترین متراژ پروانه های صادرشده درچهارماهه نخست سالجاری هم بابیش از  168 میلیون و ۸۰۰ مترمربع  به واحدهای مسکونی تعلق داشته و پس از آن واحدهای تجاری با بیش از ۴میلیون ۳۹۲مترمربع و واحدهای اداری با بیش از ۲میلیون و۴۹۸ متر مربع قرار گرفته اندکه در این بخش نیز شاهد افزایش ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم .

این مقام مسوول در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین سپس به تعداد پایان کارهای صادره شده در مدت چهارماهه نخست سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: در مدت چهارماهه نخست سال تعداد ۳۶۱ پایان کار از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادرشده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد ۳ درصدی است.

ضیائی درپایان با تاکید بر افزایش سه ونیم درصدی افزایش استعلامات اخذشده از شهرداری مناطق در چهار ماهه نخست سال ۹۹ افزود : در مدت چهار ماهه نخست سال جاری تعداد  5هزار و۷۷۸ صادر شده است که بیش ترین استعلام با عدد ۲هزار و ۲۰۲ مورد ازسوی شهرداری منطقه سه صادر شده است و شهرداری منطقه دو با دو هزار و ۲مورد در رتبه دوم و شهرداری منطقه یک با عدد یکهزارو ۸۷۴در رتبه سوم قرار گرفته است .