۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قم
  • شناسه : 28169
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
  • ارسال توسط :
در هر عرصه ای که مردم حضور داشته اند شاهد موفقیت ها و پیروزی ها بوده ایم
در هر عرصه ای که مردم حضور داشته اند شاهد موفقیت ها و پیروزی ها بوده ایم

در هر عرصه ای که مردم حضور داشته اند شاهد موفقیت ها و پیروزی ها بوده ایم

امروز نبايد بخشي، حزبي و فردي به مسائل نگاه کرد و نگاه بايد ملي باشد.

بايد از همه ظرفيت هاي کشور استفاده کنيم و با افزايش بهره وري مشکلات را حل کنيم.

نگاه ملی با امور رمز عبور از مشکلات و موانع است

وقایع خبری / حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور اسلامی ایران، در جمع علما، نخبگان و قشرهای مختلف مردم قم، گفت: ما از فعالان اجتماعی و مسئولان مي خواهيم آسيب های اجتماعی را در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کاهش دهند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آسیب های اجتماعی، گفت: ناهنجاری های اجتماعی امروز جامعه همه ما را رنج می‌دهد.

وی ادامه داد: سازکارهایی برای آسیب های اجتماعی و فرهنگی به خصوص تشکیل سازمان اجتماعی در دولت دیده شده است.

رئیس جمهور در همین زمینه تصریح کرد: برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی که متاسفانه در شهر مقدس قم هم مشاهده می شود و زیبنده شهر مقدس قم نیست، باید همه دست اندرکاران در همه حوزه ها پای کار بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین رئيسي افزود: امروز نبايد بخشي، حزبي و فردي به مسائل نگاه کرد و نگاه بايد ملي باشد.

وی با بیان اینکه من به عنوان طلبه در خدمت همه مردم هستم، گفت: بايد از همه ظرفيت هاي کشور استفاده کنيم و با افزايش بهره وري مشکلات را حل کنيم.

رئيس جمهور افزود: اگر مصارف در کشور کاهش يابد و دولت پرهزينه نباشد و درآمدها افزايش پيدا کند رشد اقتصادي تا هشت درصد اتفاق خواهد افتاد.

وي با اشاره به اينکه حاشيه نشيني يکي از مسائل بزرگ شهري است، افزود: اگر اقتصاد روستا و کشاورزي روستاها رونق بگيرد حاشيه نشيني در شهرها به وجود نمي آيد.

حجت الاسلام و المسلمین رئيسي با اشاره به اينکه بايد خريد محصولات کشاورزي تضمين شود، افزود: يکي از جاهايي که بايد حمايت و تسهيلات به آن داده شود کشاورزي است و اين باعث ماندن کشاورز در روستاها خواهد شد.

رئیس جمهور با بيان اينکه توليد کننده، کشاورز و همه فعالان اقتصادي بايد با دانشگاه ارتباط داشته باشند، افزود: اگر همه کارها علمي شود مي تواند منجر به رفع مشکلات شود.

وی ابراز اميدواري کرد با همکاري همه مردم در کشور گام هايي برداشته شود که مشکلات حل شود.

حجت السلام و المسلمین رئیسی، اجرای طرح های نیمه تمام را اولویت برنامه های دولت دانست و گفت: از همه سرمایه گذاران و کارآفرینان برای تکمیل طرح های نیمه تمام دعوت می کنیم.

رئیس جمهور بیان داشت: مردم و سرمایه گذاران با تضمین سرمایه گذاری و تضمین سود همه طرح های نیمه تمام را در دست بگیرند و آنها را به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه بهترین کار این است که سرمایه های در اختیار مردم در مسیر تکمیل طرح های نیمه تمام قرار بگیرد، گفت: در هر جایی و عرصه ای که مردم حضور داشته اند شاهد موفقیت ها و پیروزی ها بوده ایم.

حجت السلام و المسلمین رئیسی تاکید کرد: مسئولان باید زمینه حضور مردم را در همه عرصه ها به خصوص عرصه های اقتصادی و تولیدی به بهترین شکل فراهم کنند و حضور مردم را گرامی بدارند.

وی افزود: در این دولت هیچ کلنگی بر زمین زده نخواهد شد مگر آنکه قبل از آن همه طرح های نیمه تمام به بهره برداری برسد.

رئیس جمهور در این جلسه همچنین گفت: از مردم قم عذرخواهی می‌کنم که به دلیل شرایط کرونایی نتوانستم در بین مردم طلاب و جوانان حاضر شوم و ان‌شاءالله پس از بهتر شدن شرایط کرونایی در زمان مناسب بین مردم قم حاضر خواهم شد.