۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » انتخابات » سیاست » قزوین
  • شناسه : 23456
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
  • ارسال توسط :
در هر شعبه اخذ رای در استان قزوین یک ناظر بهداشتی داریم
در هر شعبه اخذ رای در استان قزوین یک ناظر بهداشتی داریم

در هر شعبه اخذ رای در استان قزوین یک ناظر بهداشتی داریم

۱۰۰ درصد فرایند انتخابات در شهر قزوین شامل ۳۲۲ شعبه اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مشارکت ۳۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در استان قزوین

 منوچهر حبیبی در نشست ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی استان گفت:۳۰ هزار نفر در قالب نیرو‌های اجرایی، نظارتی و بازرسی در برگزاری انتخابات در استان مشارکت دارند و آموزش‌های لازم را نیز فرا گرفته اند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی موجود، افزود: در راستای صیانت از سلامت شهروندان و رای دهندگان تدابیر لازم اندیشیده شده تا شاهد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای باشیم ضمن اینکه به مدد الهی و با همراهی مردم شاهد کاهش شیوع کرونا هستیم.

این مسوول افزود: در هر شعبه اخذ رای در استان قزوین یک ناظر بهداشتی داریم که شامل یک هزار و ۱۸۸ نفر هستند.

حبیبی ادامه داد: تمامی داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر درباره قوانین انتخاباتی توجیه شده اند و در نشست حضوری با فرماندار و اعضای شورای تامین با آن‌ها در این خصوص گفتگو شده است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۹۶ درصد فرایند انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در استان از جمله بررسی احراز هویت رای دهندگان به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود.

حبیبی افزود: تمامی تمهیدات در این خصوص اندیشیده شده است و هیچ مشکل و دغدغه‌ای از جمله قطعی برق یا اینترنت نداریم.

این مسوول افزود: ۱۰۰ درصد فرایند انتخابات در شهر قزوین شامل ۳۲۲ شعبه اخذ رای به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: ساعت رای گیری نیز یک ساعت جلوتر آمده و از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد و البته ممکن است کار برخی شعب با توجه به مراجعه کنندگان زودتر به پایان برسد.

وی با بیان اینکه مردم میهن اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد برای سی و هفتمین بار پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند، افزود:شمارش معکوس برگزاری انتخابات آغاز شده و چهار روز دیگر شاهد یک حماسه ملی و سیاسی خواهیم بود.

رییس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: انسجام خوبی بین بازرسی، نظارت و اجرایی انتخابات در استان قزوین وجود دارد که نوید بخش انتخاباتی سالم در عیار نظام جمهوری اسلامی است.

این مسوول همچنین با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری قرار دارد، گفت: گزارش‌ها و نظرسنجی‌ها نشان از افزایش اشتیاق مردم برای مشارکت در انتخابات دارد و امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالای مردم باشیم.