۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » البرز
  • شناسه : 2568
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
  • ارسال توسط :
در هر جایی از ملت ایران نگاه کنیم قله های ایثار و فداکاری را مشاهده خواهیم کرد
در هر جایی از ملت ایران نگاه کنیم قله های ایثار و فداکاری را مشاهده خواهیم کرد

در هر جایی از ملت ایران نگاه کنیم قله های ایثار و فداکاری را مشاهده خواهیم کرد

امروز در لبنان و یمن عراق و سوریه جبهه مقاومت حرف اول و آخر را می زند.

سردار غلامرضا سلیمانی در آیین تکریم ششمین سالگرد شهید رضا کارگر برزی از شهدای مدافع حرم و مراسم تکریم شهدای گمنام استان البرز و شهرستان نظرآباد که در مسجد غدیریه این شهرستان برگزار شد؛با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهایی برای اسلام فراهم کرد که تشکیل حکومت جمهوری اسلامی در ایران یکی از دستاوردهای آن بود.پس از مبارزات تاریخی علمای اسلام و مردم در کمال ناباوری دشمنان؛ انقلاب پیروزی شد.
وی افزود:ایران قبل پیروزی انقلاب اسلامی متحد راهبردی رژیم صهیونیستی وامریکا بود و پس از آن حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد.بر همین اساس یکی از دستاوردهای انقلاب شکل گیری الگوی مقاومت و صادر کردن آن به سایر کشورها است.


سردار سلیمانی تصریح کرد: در پیچ های تاریخی صدر اسلام فرهنگ ایثار و مقاومت رنگ باخت و مردم  شهر کوفه که زمانی از مجاهدان بودند اما زمان امام حسین علیه السلام ایشان را تنها گذاشتند. این ها کسانی بودند که سابقه مجاهدت فراوانی داشتند اما به علت دوری ازدفرهنگ مقاومت امام حی و حاضر را تنها گذاشتند.یعنی اگر آن روز روحیه فداکاری و ایثار در بین مردم کوفه بود مسیر تاریخ تشیع تغییر می کرد.ما در عمر انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بارها این صحنه ها را دیدیم .رهبری فرمودند که ملت ایران در دوران دفاع مقدس ایثارگری های واقعه ی عاشورا را بازسازی کرد.
وی عنوان کرد:در لبنان وقتی جنگ کوچکی بین رژیم صهیونیستی درمی گرفت اعراب شکست می خورند و رژیم صهیونیستی همیشه پیروزی جنگ شش روزه در مقابل اعراب را جشن می گرفت اما پس از شکست آنها در مقابل حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه دیگر پیروزی های قبلی خود را جشن نگرفتند.
سردار سلیمانی افزود:امروز مردم یمن با الگوگیری از روحیه مقاومت مقابل تجاوز وحشیانه دشمنان ایستادگی کردند و اکنون ستون فقرات این جنگ درحال نابودی است. در سوریه نیز شاهد بودیم همه مناطق آن کشور در دست معارضین و داعشی ها که توسط امریکا و عربستان تجهیز شده بودند قرار گرفت اما فرهنگ و الگوی مقاومت آنها را شکست داد.شهید کارگر ورزی در چنین شرایطی به شهادت رسید تا نگذارد دشمنان بر منطقه حاکم شوند و در جوار حضرت زینب سلام الله علیها به شهادت برسند.
وی گفت:زمانی ۸۱ درصد سرزمین سوریه در دست داعشی ها بود امریکایی ها و ناتو نتوانستند کاری انجام دهند چون این ها روحیه مقاومت و ایثارگری نداشتد.امروز شهدای مدافع حرم خواص شهدای راه و جبهه مقاومت هستند.اگر امروز دشمن بر ایران فشار می اورد برای شکستن روحیه مقاومت و فداکاری ملت ایران است.آنها جمهوری اسلامی ای می خواهند که در مقابل کودک کشی صهیونیستی ساکت باشند و روحیه مقاومت را کنار بگذارد.
امروز در لبنان و یمن عراق و سوریه جبهه مقاومت حرف اول و آخر را می زند که تمام این اتفاقات درس های ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده است.باید به خانواده شهدا ببالیم که توانستند روند رو به پیشرفت فرهنگ مقاومت را گسترش دهند.این دستاوردها بسیار بزرگ است به گونه ای که منافع ملی کشور در فرهنگ مقاومت خلاصه می شود.
رییس سازمان بسیج تصریح کرد:اگر به دنبال موفقیت در عرصه های سیاسی و اقتصادی در راستای تلاش برای تمدن سازی اسلامی هستیم باید مقاومت داشته باشیم. راه پیروزی برفتنه های دشمن در هر عرصه ای نسبت به کشور ایران توسل به فرهنگ ایثار و اتکا و الگوگیری از شهدا است.
وی گفت: امریکایی اگر در هیچ رویارویی با ایران موفق نبودند به علت مقاومت ملت ایران است.شکست سیاست های مزورانه و خبیثانه حکام حجاز در عربستان که دنباله امریکا هستند نیز نتوانستند به پیروزی دست یابند.
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد:میهن اسلامی ایران مفتخر است با فرهنگ ولایت مداری تحقق تدابیر امام و رهبری جان فشانی کردند.در هر جایی از ملت ایران نگاه کنیم قله های ایثار و فداکاری را مشاهده خواهیم کرد.ملتی که فرهنگ ایثار و فداکاری را از مکتب امام حسین علیه السلام فراگرفت تا با امید به ظهور حجت عدالت در جهان گسترده شود.انشالله روزی امپراطوری های فاسد جهان شکست خواهند خورد و با پیش بینی رهبری تا ۲۵ سال اینده چیزی به نام صهیونیسم وجود نخواهد داشت‌.