۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26425
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
  • ارسال توسط :
در موضوع با مبارزه با فساد با هیچ کسی تعارف نداریم
در موضوع با مبارزه با فساد با هیچ کسی تعارف نداریم

در موضوع با مبارزه با فساد با هیچ کسی تعارف نداریم

به زودی اخباری از رسیدگی به پرونده تلگرامی " محرمانه" در اختیار رسانه ها و مردم قرار خواهد گرفت .

صبح امروزشعبانی ، رییس کل دادگستری استان قزوین و قاسمی ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست خبری خود با خبرنگاران ، به سوال های خبرنگاران استان پاسخ دادند .

به گزارش وقایع خبری ، قاسمی در این نشست با تاکید بر کمبود قاضی و بالا بودن ورودی پرونده ها در استان قزوین این دو عامل را علل اصلی اطاله دادرسی در استان عنوان کرد و گفت : در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان قزوین و موافقت آن مقام عالی ، قرار شد تعدادی قاضی به مجموعه قضات استان قزوین اضافه شود تا ما بتوانیم با سرعت بیش تری به پرونده های قضایی رسیدگی نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پرونده کانال “محرمانه ” اشاره کرد و افزود: موضوع رسیدگی به پرونده مدیران کانال محرمانه در دستور کار دادگستری استان قراردارد و پلیس فتای استان در حال شناسایی دقیق مدیران کانال تلگرمی محرمانه است.

قاسمی با اشاره به این که به زودی اخباری از رسیدگی به پرونده این کانال تلگرامی از سوی روابط عمومی دادگستری در اختیار رسانه ها و مردم قرار خواهد گرفت ، تصریح و تاکید کرد: افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند باید دارای سواد رسانه ای بوده و دقت داشته باشند که تفاوتی بین بیان و انتشار مطالب در فضای مجازی و حقیقی وجود ندارد و چه بسا در برخی موارد مجازات انتشار برخی مطالب ویا اخبار کذب در فضای مجازی سنگین تر باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره پرونده هفت سنگان گفت: پرونده هفت سنگان بنا به دستور رئیس قوه قضائیه، در دو بخش کیفری و انتظامی در حال رسیدگی است که رأی این پرونده در بخش کیفری آن صادر شده و در حال حاضر این بخش پرونده در مرحله تجدید نظرخواهی است.

وی در پایان با اشاره بر این نکته که پروژه سد لاستیکی، با دستور قضایی متوقف شده است و عاملان تضییع حقوق بیت المال حتی در دوران بازنشستگی یا عدم حضور در شغل خود باید پاسخگوی دستگاه قضایی باشند ؛ تصریح کرد : از آن جایی که پروژه‌های چند صد میلیاردی، بدون مطالعه در استان شروع شده و بدون پیشرفت فیزیکی متوقف می‌شوند ؛ نیازمند اصلاح قانون از سوی مجلس هستیم چرا که نقص قانون باعث شده تا نتوانیم با مسببان این قبیل مشکلات، برخورد کنیم.