۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31287
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۹
  • ارسال توسط :
در مدیریت استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها با  یکدیگر هستیم
در مدیریت استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها با  یکدیگر هستیم

در مدیریت استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها با یکدیگر هستیم

اعتماد مردم به دولت سیزدهم به دلیل رویکرد فساد ستیزی و سالم سازی مجموعه های دولتی است.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین با حضور در اداره بازرسی استان با آقاعلیخانی بازرس کل قضایی استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

استاندار قزوین در این نشست گفت: اعتماد مردم به دولت سیزدهم به دلیل رویکرد فساد ستیزی و سالم سازی مجموعه های دولتی است و در این راستا مدیریت استان نیز با قدرت در مقابل فساد ایستادگی خواهد کرد.

محمدمهدی اعلایی تصریح کرد: در مدیریت استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها با یکدیگر هستیم زیرا در برخی از موضوعات شاهدیم که فقدان تصمیم گیری مناسب و به موقع باعث شده منفعت مردم نادیده گرفته شود که این موضوع به هیچ وجه مطلوب نیست و در چنین مواردی باید تعامل دستگاه های اجرایی و نظارتی بیشتر شود و کاری متوقف نشود. 

وی افزود: در استان قزوین موضوعاتی از جمله تعاونی های مسکن، احداث بیمارستان چندین سال است که بر زمین مانده و مجموعه مدیریتی استان اراده کرده تا جایی که قانون اجازه می دهد این مشکلات را برطرف کند و در این مسیر به همکاری دستگاه های نظارتی با مدیران دولتی نیازمندیم.

استاندار قزوین یادآورشد: فلسفه وجودی مدیران و مسئولان برطرف شدن مشکلات است و اگر بخواهیم به دلیل ملاحظات و موضوعات مختلف مشکلات را برطرف نکنیم، در انجام وظایف خود کوتاهی کرده ایم.

وی بیان کرد: اقدامات مهمی در استان قزوین در حال انجام است که برای به نتیجه رسیدن آنها نیازمند همراهی و تعامل حداکثری تمامی دستگاه ها هستیم و باید به موضوعات استان با نگاه مثبت و حل مسئله ورود کرد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: باید فضا به گونه‌ای مهیا شود که مدیران جسارت تصمیم گیری داشته باشند و با جسارت و شهامت به سمت حل مشکلات مردم بروند زیرا اعتماد مردم به دولت سیزدهم به دلیل رویکرد فساد ستیزی و سالم سازی مجموعه های دولتی است و در این راستا مجموعه مدیریتی استان نیز با قدرت در مقابل فساد ایستادگی خواهد کرد و در انتصاب افراد یکی از مهم ترین شرایط، سلامت آنهاست.

آقاعلیخانی بازرس کل قضایی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: تا جایی که قانون اجازه دهد از تصمیم و اقدام مدیران و مسئولان اجرایی استان پشتیبانی می کنیم.

بازرس کل استان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی به روش صحیح برای دستگاه های اجرایی فرصت خواهد بود، افزود: گاهی مسئولان‌ دستگاه های اجرایی از حضور بازرسی کل در مجموعه خود ابراز نارضایتی می کنند در حالی که استقرار هیئت های بازرسی مجال مناسبی خواهد بود تا مدیران از ظرفیت‌های کارشناسی بازرسان این سازمان برای تحقق رسالت های سازمانی خود بهره مند شوند.   

وی بیان کرد: رویکرد بازرسی کل استان پس از احراز جرایم اقتصادی و فساد عمدی مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی سختگیرانه خواهد بود.

این مسئول اظهارداشت: بازرسی کل استان آمادگی دارد تا هم گرا با دستگاه های اجرایی استان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی، بازخوانی قوانین و مقررات و ارائه مشاوره های تخصصی در راستای توسعه و تحول استان، نقش آفرینی کند.

استاندار و هیئت همراه همچنین از طرح توسعه و مراحل تکمیل ساختمان جدید اداری بازرسی کل استان قزوین بازدید کردند.