۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قم » لرستان » نیروی انتظامی
  • شناسه : 7565
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
  • ارسال توسط :
در قم ، یک تن تریاک کشف شد
در قم ، یک تن تریاک کشف شد

در قم ، یک تن تریاک کشف شد

متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان قم شد.

وقایع خبری : فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک تن و ۶ کیلوگرم تریاک، با همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و لرستان خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی گفت : در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلر کشنده کمپرسی اسکانیا از محور دلیجان به سلفچگان منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در بازرسی اولیه از داخل کابین خودرو مقدار ۴۰ گرم مواد مخدر مشکوک به تریاک در قالب یک بسته و مقدار ۱۱۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب بسته‌ای بزرگ‌تر کشف شد. سپس طی هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی دقیق‌تر از خودرو تریلی یک تن و ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۱۰۰ بسته ۱۰ کیلوگرمی کشف و راننده دستگیر و متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

برچسب ها