۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 851
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
  • ارسال توسط :

در عصر رسانه به ارتباطات توجه نشود در تبلیغ عقب مانده ایم

حجت الاسلام سبحانی نیا به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه قزوین معرفی شد.

مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین با حضور آیت الله علیرضا اعرافی ، رئیس حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، آیت الله تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، طلاب و روحانیون و اساتید حوزه در شبستان مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد.

آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین در این مراسم گفت: در زمان حاکمیت بعثی‌ها حوزه علمیه را محدود کرده بودند اما علوم الهی از قم نشر یافت.وی افزود: اگر در عصر رسانه به ارتباطات توجه نشود در تبلیغ عقب مانده ایم.امام جمعه قزوین یادآور شد. تبلیغ بسیار تاثیر گذار است و ما هم باید پیام دین را با استفاده از رسانه‌ها و ارتباطات نشر دهیم.

آیت الله عابدینی گفت: کسانی که برای ظهور حضرت تلاش می‌کنند اجرشان نزد خدا محفوظ است و اگر ما جامعه را در مسیر اهل بیت سوق ندهیم باید شاهد آسیب و خسارت باشیم.

وی بیان کرد: اگر عالمان ربانی نقش خود را کم رنگ ببینند جهالت‌ها در جامعه بیشتر می‌شود، فرهنگ غربی رواج می‌یابد و رفتارها تغییر می‌کند لذا امروز مردم به حکمت، معارف اهل بیت و عالمان ربانی نیاز دارند و حوزه علمیه باید در تربیت این نسل و پاسخ به این نیاز نقش آفرین باشد.

امام جمعه قزوین در ادامه از حجت الاسلام عباسی مدیر سابق تشکر کرد و حضور حجت الاسلام سبحانی نیا در حوزه علمیه قزوین را خیر مقدم گفت و افزود: امید است مدیر جدید در اجرای رسالت حوزه موفق باشد.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۴ ساله حجت الاسلام عباسی مدیر سابق، حجت الاسلام سبحانی نیا به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه قزوین معرفی شد.