۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاست » شهرداری » شوراهای شهر و روستا » قزوین
  • شناسه : 30245
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
  • ارسال توسط :
در سفر ریاست جمهوری برای طرح‌های بازآفرینی شهری مصوبات خوبی داشته ایم
در سفر ریاست جمهوری برای طرح‌های بازآفرینی شهری مصوبات خوبی داشته ایم

در سفر ریاست جمهوری برای طرح‌های بازآفرینی شهری مصوبات خوبی داشته ایم

ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در اولویت اول طرحهای بازآفرینی شهری است.

مهدی صباغی شهردار قزوین باحضور درجلسه علنی شورا به تشریح رهاورد سفر رییس جمهور به قزوین در زمینه مدیریت شهری قزوین پرداخت و اظهارکرد: تخصیص اعتبارات ویژه در بخشهای مختلف شهری به ویژه ساماندهی بافت فرسوده و طرحهای بازآفرینی شهری در این سفر باعث پیشبرد اهداف توسعه ای درشهرداری قزوین خواهد شد.

وی با بیان اینکه دراین سفر اعتبار خرید یک دستگاه نردبان ۶۸ متری برای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین تخصیص یافته است ادامه داد: در این سفر ۹ موضوع پیشنهادی برای تصویب از سوی شهرداری قزوین تقدیم ستاد اجرایی خدمات سفر شده است که امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

صباغی در ادامه همچین به مصوبات خوب این سفر در حوزه بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری و ساماندهی بافت فرسوده شهر مصوبات خوبی داشته ایم.

صباغی با بیان اینکه شهرداری قزوین در حوزه بازآفرینی شهری به نسبت سایر شهرداری‌ها از منابع مالی بهتری برخوردار است، ادامه داد: شهرداری قزوین سه رویکرد، توسعه خدمات فرهنگی و مذهبی، توسعه بافت فرهنگی و تاریخی در مناطق پراستعداد شهر از جمله سرای سعدالسلطنه و دولتخانه صفوی و همچنین توسعه عمرانی شهر از نظر تجهیزات رفاهی و تفریحی را دنبال می‌کند.

شهردار قزوین، به اهمیت بازآفرینی بافت فرسوده محله هادی‌آباد نیز اشاره کرد و افزود: برای تسریع پروژه بازآفرینی در این محله نیز از سفر ریاست‌ جمهوری مصوبه گرفتیم و به زودی با مدیریت شهرداری و یک پیمانکار وارد فاز اجرا می‌شود.