۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » دولت » سیاست
  • شناسه : 1172
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
  • ارسال توسط :

در راستای مقاومت و استقامت کشور، به انتخابات باشکوه و پرشور نیاز داریم

معاون اول رییس جمهوری، تحلیل جامعی از وضع و شرایط داخلی ارائه

رحمانی فضلی در حاشیه اختتامیه همایش سه روزه فرمانداران و در جمع خبرنگاران افزود: این همایش با موضوع انتخابات بود، فرماندران و معاونان سیاسی استانداری ها، نظر‌ها و مشکلات و شرایط انتخابات را در شهرستان‌های خود با مدیران وزارت کشور مطرح کردند و ما هم سیاست‌ها و برنامه‌های خود را به آنان ابلاغ کردیم.
وی گفت: همچنین جلساتی در دو روز نخست همایش، در قالب کارگروه‌های تخصصی با موضوع سیاست‌های اجرایی تشکیل شد و فرمانداران به نتایج خوبی رسیدند.
وزیر کشور گفت: در نشست اختتامیه امروز، معاون اول رییس جمهوری، تحلیل جامعی از وضع و شرایط داخلی ارائه و همچنین وزیر خارجه نیز تحلیل کاملی از سیاست خارجی ارائه کردند.
وی ادامه داد: آقای کدخدایی هم در خصوص هماهنگی‌های حوزه نظارت و اجرا در امر انتخابات، توضیحاتی را مطرح کرد.
رحمانی فضلی گفت: ان‌شاء‌الله همه این اقدامات به انتخابات قانونی، بی طرفانه و همچنین سالم و امن منتهی شود و نشاط سیاسی و افزایش مشارکت را فراهم کند.
وی افزود: در راستای مقاومت و استقامت کشور، به انتخابات باشکوه و پرشور نیاز داریم تا اراده ملی را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و امتداد راه شهدایمان عملیاتی کنیم.

وزیر کشور درباره برگزاری انتخابات الکترونیک گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، در بیش از ۱۴۰ شهرستان انتخابات الکترونیک برگزار کردیم، پیش‌تر هم در چند شهرستان این طرح اجرا شده بود. مذاکرات با شورای نگهبان را دنبال می‌کنیم و بخش اعظم کار در انتخابات الکترونیکی احراز هویت است که در این زمینه با شورای نگهبان به نتیجه رسیده ایم و موافقت شان را اعلام کردند و تاکنون مسیر کار بسیار خوب پیش رفته است.
وی ادامه داد: بخش دوم انتخابات الکترونیک، شمارش آرا است، امیدواریم بخش زیادی از حوزه‌ها را با این روش انجام دهیم که در صورت انجام هماهنگی‌های لازم میسر خواهد شد.
رحمانی فضلی گفت: کارشناسان وزارت کشور با کارشناسان شورای نگهبان، هماهنگی‌ها را در این زمینه دنبال می‌کنند و امیدواریم گام‌های بلندتری را در این عرصه برداریم.