۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32923
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۳
  • ارسال توسط :
در حوادث اخیر به پیکره مظلوم بسیج جفا شد
در حوادث اخیر به پیکره مظلوم بسیج جفا شد

در حوادث اخیر به پیکره مظلوم بسیج جفا شد

بسیج اهل ناامیدی نیست بلکه برای گره گشایی آمده و همچون همیشه همراه مردم خواهد بود.

قزوین مملو از شخصبت های مهم است و فرمان تشکیل بسیج که صادر شد این نهاد در ابتدا بدون  شناسنامه رسمی ماندگارترین کارها را انجام داد و در همه میدانها حاضر شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج تاکید کرد: با توجه به ویژگی های ذاتی انقلاب اسلامی باید یک نیروی مومن انقلابی مردمی شکل می گرفت که بتواند از این موقعیت ماندگار دفاع کند.

وی بیان کرد:  بسیج در همه قله های تاریخی حاضر شد و در ابتدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، فتنه ها و کرونا و در عالیترین سطوح تاثیرگذار بود.

سردار آتانی تصریح کرد: در حوادث اخیر به پیکره مظلوم بسیج جفا شد که ناشی از نا آگاهی و خصومت بود زیرا این نهاد در پیچیده ترین حوادث و رویدادها حضور داشته و همواره اولین نیروی کمک رسان بوده و امروز در حوزه های علمی نیز حماسه آفرین شده است. وقتی کرونا بلای جان بشریت شد همین فرزندان بسیجی شما پای کار آمدند و حماسه ساز شدند و در مقابله با ویروس بخوبی درخشیدند و به دستگاه پزشکی کشور کمک کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه یادآورشد: در این ایام هزینه زیادی دادیم و ۲۲۰ مجروح از بسیج و نیروی انتظامی داشتیم در حالیکه اغتشاشگران ۵۰ مجروح داشتند که بیانگر صبر و حوصله بسیج و سپاه و فراجاست.

سردار آتانی تاکید کرد: بسیج اهل ناامیدی نیست بلکه برای گره گشایی آمده و همچون همیشه همراه مردم خواهد بود.

وی یاد آور شد: با بررسی اتفاقات اخیر می توان به این نتیجه رسید که این روزهای بسیج شنیدنی تر است، بسیج قدرتمند و تمام کننده همه تهدیدات دشمنان امروز نجیبانه بر حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدافع امنیت مردم شریف ایران است، این روزها بسیج نجیب، با کرامت، با اخلاق و با دستان قدرتمند با وجود ناجوانمردی دشمنان هیچگاه صلابت و اقتدار همراه با رافت اسلامی خود را از دست نداد.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در هفته بسیج که از ۲۹ آبان آغاز می شود بیش از ۱۳۳۶ عنوان برنامه متنوع تدارک دیده شده که هشتاد برنامه آن شاخص است.

وی بیان کرد: در هفته بسیج بیش از۳۳۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه تخصصی درقالب جهاد پیشرفت فعال شده اند تا کارهای عمرانی خوبی صورت گیرد.

سردار آتانی افزود: افتتاح ۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی و نمایشگاه دانش بنیان و برگزاری رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در این ایام صورت می گیرد.

فرمانده سپاه استان قزوین درپایان با تشکر از رسانه های استان افزود : فضای رسانه ای استان را خوب می بینم و شما خبرنگاران را زبان صادق و دغدغه مند مردم می دانیم و انتظار داریم در کنار مردم و نظام باشید و واقعیتها را منعکس کنید.